Hallo, ik kreeg melding dat ik de proximus tv app op ipad moest update.
Ik instaleer nieuwe versie maar krijg deze niet open, hij zegt steeds dat ik een oude versie heb van de nieuwe app, stuurt me terug naar app store , maar daar kan ik niets meer update .....
App al paar keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, werkt nog steeds niet, kan iemand ons helpen ????
Bladzijde 1 / 1
Khx0377,
Mogelijk doet er zich een algemeen probleem voor, er zijn nog gelijkaardige meldingen binnengekomen na de update van de tv app op IOS (Apple)
Je mag me via deze link je My Proximus account even doorsturen.
Groeten Geert
Mogelijk doet er zich een algemeen probleem voor, er zijn nog gelijkaardige meldingen binnengekomen na de update van de tv app op IOS (Apple)
Je mag me via deze link je My Proximus account even doorsturen.
Groeten Geert
Bij mij idem. Enig idee hoelang dit gaat duren,
Momenteel kan ik daar helaas nog geen antwoord op geven , De meldingen komen nu het laatste half uur binnen.
Via deze link mag je me je my proximus gebruikersnaam altijd doorsturen.
Groeten Geert
Via deze link mag je me je my proximus gebruikersnaam altijd doorsturen.
Groeten Geert
Proximus account doorgegeven Geert
Hallo
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb hetzelfde probleem.
Voor mij hetzelfde. App al paar keer verwijderd. Telkens oude App en geen optie om nieuwe te installeren.
En wanneer mogen we reactie/oplossing verwachten?
KoenCarole wij hebben zelf nog geen antwoord gekregen. Groeten Els
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.