Vraag

Extreem onbeleefde en arrogante telefoniste (nooit meegemaakt)

  • 9 August 2018
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

ik nam contact op met de engelse klantendienst van Proximus waarbij ik een dame te woord kreeg in het Engels,
hierbij zei ik " Nederlands Frans of Engels " zodat ze de keus kreeg in welke taal ze wilde ik haar aansprak, hierbij kreeg ik een redelijke korte antwoord al en op onbeleefde manier, dat terzijde ging ik verder met waarvoor ik belde.
ze vroeg mijn klantendienst, waarbij ik de vraag stelde of ik die kon terug vinden op mijn factuur,
terug een zeer botte antwoordt van uiteraard en nergens een aub op het einde van de zin(nen).
ik vroeg of ik de verantwoordelijke aan de lijn kon hebben, en hierbij werd het gesprek gewoon toegelegd.

terug via de website en dan telefonisch contact proberen op te nemen, er nam iemand op en werd terug neergelegd ( waarschijnlijk dezelfde telefoniste! )

ik heb per mail mijn klacht en ontevredenheid ingediend, maar ik heb het gevoel dat de ene telefoniste de andere beschermd.

bij geen serieuze manier van werken en doen tegen 20 augustus verander ik van provider zonder enige twijfel ( 2 adressen zal het worden ).

gesprek was op 9 augustus 2018 om exact 14u54 met de 0800 55 nummer.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Beste, het spijt me dit te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Dan kijk ik even na of ik melding van je email kan terugvinden. Groetjes Freya

Reageer