Sinds enkele dagen heb ik problemen met de overdracht van Excel files.
Krijg steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Bladzijde 2 / 2
Zou dit eventueel met de Norton beveiliging te maken kunnen hebben ?
volgens mij niet want ik heb die ook staan, maar vink bv eens voor 5 minuten alles uit wat Norton beveiliging betreft en probeer eens of het dan lukt!
Hallo Martin,
Ik werk op dit ogenblik en op mijn pc op het werk staat McAfee beveiliging en heb ik toch hetzelfde probleem ("server tijdelijk onbereikbaar") dus denk ik ook dat het er niet mee te maken kan hebben.
Ik werk op dit ogenblik en op mijn pc op het werk staat McAfee beveiliging en heb ik toch hetzelfde probleem ("server tijdelijk onbereikbaar") dus denk ik ook dat het er niet mee te maken kan hebben.
Het blijft toch vreemd dat de cloud app vorig weekend terug even gewerkt heeft en vanaf maandag (2018-07-16) opnieuw een foutmelding gaf.
Wat ook vreemd is dat ik nog steeds mappen en bestanden kan verwijderen op de klassieke manier. Alleen uploaden lukt niet meer (krijg steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Krijg nog steeds de melding "server tijdelijk onbereikbaar".
Wil hier graag de technische dienst telefonisch over contacteren maar ben op het ogenblik in het buitenland. Is er een ander telefoonnummer dan een 0800 nummer ?
Dag Samuel,
Sinds gisteren werkt proximus cloud bij mij terug normaal. Bestanden worden automatisch en onmiddellijk opgeladen. Hartelijk dank voor de hulp !
Sinds gisteren werkt proximus cloud bij mij terug normaal. Bestanden worden automatisch en onmiddellijk opgeladen. Hartelijk dank voor de hulp !
FAZANT32 blij dat te horen.Groeten Els
Sinds gisteren werkt proximus cloud bij mij terug normaal. Bestanden worden automatisch en onmiddellijk opgeladen. Hartelijk dank voor de hulp !
weet je ook wat de reden was bij u ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.