Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
hallo, Ik was een van de gebruikers van home controll van Proximus. Vermits Home Controll gestopt is tracht ik mijn camera's terug te laten werken: Beeld heb ik al en ik kan mijn camera's vanop afstand bekijken. Maar om met motion detection te werken heb ik nodig; een FTP server en een FTP server URL. Kan mij iemand uitleggen wat dat is en waar ik zoiets vinden? Bedankt,
Referentienummer dossier: 35070110 Beste, Op 6 augustus meldde ik een klacht met bovenstaande gegevens. Wanneer kan ik hier eindelijk een antwoord op ontvangen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, J
Ik wil mijn facturen van het voorbije boekjaar 2017 raadplegen. In my proximus kan ik enkel van de laatste 3 maanden raadplegen. Heb met callcenter gebeld en daar hebben ze het e-mailadres res.pell.detail@proximus.com opgegeven voor vragen hier omtrend. Nu wanneer ik er een mail wil naartoe sturen krijg ik de melding dat dit adres niet bestaat.
plots is mijn korting van "uw trouw beloond internet" verdwenen op mijn faktuur !!!
Kan men via een FTP server beelden (van 30 seconden)van een bewakingscamera rechtstreeks versturen naar de proximus cloud? En zo ja, welk adres dient men dan in de ftp server in te geven?
Omdat het belkrediet van mijn Mobilus S-abonnement in augustus sneller opgebruikt was dan verwacht, bestelde ik een Pay & Go-kaart van 5 euro en ruilde hiervoor de nodige punten in (1000?).Ik wist echter niet dat zo'n kaart niet gecombineerd kan worden met een abonnement. Ik heb hierover al eerder een mail gestuurd (via één of ander kanaal om de Proximus-website), maar kreeg geen antwoord; Daarom probeer ik een reactie te krijgen via dit forum. Ik zou de bestelling graag ongedaan maken, vermits ik er geen gebruik kan van maken en ik zou de punten graag terugkrijgen zodat ik ze voor wat anders kan gebruiken.
Een Installatietechnicus kwam langs. Er was iets mis met 'de kaart' ergens in onze straat en er werd verder niets geïnstalleerd. Hij beloofde dat de volgende dag iemand zou langskomen. In ieder geval zou er iemand bellen. Niemand belde ons. Wij belde naar Proximus; 'er zal u morgen iemand contacteren met het juiste tijdstip waarop morgen een installateur langskomt. Die morgen een sms; de volgende afspraak zal 20 oktober zijn, we laten u weten indien het vroeger kan. Ik wachtte een aantal dagen waarop ik besloot vroegtijdig de installatie te annuleren. Aan de telefoon vertelde mij een vriendelijke dame dat de annulatie in orde was (15 oktober). Op donderdag 18 oktober kreeg ik een brief waarop stond €59 laattijdige annulatiekosten. Nu hebben wij bijna 3 dagen thuis gezeten om te wachten op een installatie van ons internet. Een aantal afspraken werden niet nagekomen. Deze factuur wens ik uiteraard niet te betalen aangezien er helemaal niets is ondernomen en ik op tijd heb verwittigd dat
Hallo even schetsen in december heb ik proximus tutimus aangevraagd met smarttv en overname van twee gsmabbonementen van telenet (die in een grootpakket zit)resultaat in maart steeds geen smart tv geleverd en nog steeds geen overname van de gsmnummers dus nog steeds bij telenet betalend voor een COMPLEET pakket en betalend bij proximus voor een NIET gevraagde familus.klantendienst laat niets weten krijg enkel te horen dat ze ermee bezig zijn.en dat ze de tijd niet kunnen versnellen.Waarom behandeld proximus hun klanten zo ze zorgen er zo voor dat de klant in een financiele put terechtkomen en komen dan af dat ge een compensatie krijgen maar wanneer.Is het wel slim geweest om naar proximus over te stappen?
Help ! Dringend !! Ik ontdekte een aantal dagen geleden de vernieuwde / fel verbeterde versie (lay-out) van de "Proximus Webmail" (o.m. er wordt geen reclame meer vertoont). Tot nu mailde ik met het (gratis) programma "Windows Live Mail". Dit werkt zeer goed, en heeft veel mogelijkheden. "Windows Live Mail" wordt echter niet meer ondersteund, en kan ook niet meer worden gedownload. Omdat het misschien binnenkort helemaal gedaan kan zijn met deze "Windows Live Mail" heb ik besloten om verder te gaan met de vernieuwde "Proximus Webmail". Op dit ogenblik heb ik een redelijk gedeelte van mijn "Windows Live Mail" mails & mappen kunnen (recupereren) "exporteren" naar de vernieuwde Proximus Webmail. Dit is vrij omslachtig werk, ik heb op één voormiddag ong. 2,8 GB aan mail kunnen importeren in "Proximus Webmail". Deze mails heb ik in "Proximus Webmail" ondergebracht in momenteel 5 hoofdmappen en 103 submappen. Ik moet "zeer dringend" nog een aantal extra mappen en mails toevoeg
Ik heb mijn klacht 349 746 43 via de proximus website online opgesteld op 27/7/2018. Sindsdien is het een aaneenschakeling van oproepen van mij naar 0800 22 800. Ik krijg daar steeds een andere medewerker aan de lijn die mijn klacht ziet en mij keer op keer wijs maakt dat ik zal teruggebeld worden door Eva Goossens van support of klachten of hoe het ook heet. Natuurlijk zegt de medwerker zijn familienaam niet. Naar de Proximus winkel gaan is ook geen oplossing volgens 1 van de zovele klantendienst medewerkers die ik al aan de lijn had. Toen de onbekwame telefonisten op zaterdag en 's avonds op mijn minderjarige kinderen hun gsm begonnen te bellen om packs voor te stellen was mijn geduld op. Een vriendelijke Limburgse Sven heeft op woensdag 12 september een deel van mijn klacht eindelijk opgelost en zou mij terugbellen op 10 oktober en hoe kan het ook anders; hij heeft mij nog steeds niet gebeld. Hij belde mij met 02 235 40 00 rond 19u15. Maar ik belde dit nummer juist en blijk
Verleden week een nieuwe decoder ontvangen voor mijn kapotte oude decoder. Ik heb de v5 mini gekregen. Daar er reklame gemaakt werd voor een afstandsbediening die je ook in een kast kon bedienen door ofwel radiofrequentiie ofwel door bluetooth heb ik terug de klantendienst gebeld die me wel onmiddelijk een andere afstandsbediening toestuurde. Dit was dan de versie 6. Het lukt me niet deze afstandsbediening te koppelen. Krijg steeds de foutmelding “fout tijdens het instellen”. Ik zou wel graag ofwel de radiofrequentie ofwel de bluetooth kunnen gebruiken voor de decoder in een kast te kunnen plaatsen. Gaan deze versies niet bij elkaar ?
We hebben internet wanneer we de modem (Bbox 3 ) rechtstreeks met een computer verbinden. We hebben echter geen internet wanneer we de modem verbinden met onze router (Linksys LRT224 Dual Wan Gigabit VPN Router). Het is een router met twee WAN poorten. Op de ene poort is de modem van Telenet aangesloten, op de andere de modem van Proximus. Het is de bedoeling dat als er één van de twee uitvalt dat we nog steeds internet hebben. Wanneer ik bv. de kabel van Telenet uittrek zou ik nog internet moeten hebben van Proximus, dit is echter niet zo. Bij de instelling van de Linksys router zie ik een LAN adres i.p.v. een WAN adres van Proximus. Bij Telenet zie ik een WAN adres en dit werkt zoals het hoort. Ik zou dus een WAN adres van Proximus moeten zien op mijn Linksys router. Hoe moet ik de instellingen op de Bbox 3 daarvoor aanpassen? Alvast bedankt.
Beste forumleden, sinds kort zijn wij naar een nieuw (gedeeld) kantoorgebouw te Leuven verhuist. Na aanvraag van een verbinding kregen we helaas enkel een ADSL lijntje geïnstalleerd, wat voor een kantoor met een tiental personen natuurlijk onwerkbaar is. Nu liggen hier (volgens de huisbaas ongebruikte) 2 glasvezels in de kelder, die nog gebruikt werden door de vorige eigenaar van het gebouw. Ik vermoed dat dit in het kader van een privaat explore netwerk was. De glasvezelaansluitingen hebben als nummers 16LEU0+ OMDF xxx P en 16LEU0+ OMDF xxy P. Proximus beweert dat het absoluut niet mogelijk is (en ook geen zicht op VDSL). Weten jullie via welk kanaal we het best proximus contacteren voor het (hopelijk) in gebruik nemen van deze glasvezel? Anderzijds las ik over EFM (Ethernet First Mile), dat 8 koperparen combineert tot een iets ruimere verbinding. Is dit een optie volgens jullie? Hartelijk bedankt,
Blijkbaar wordt je nog zelf aanzien als iemand die verantwoording moet afleggen bij stalking van anonieme nummers. Ga je naar een shop en vraag je wat je kan doen krijg je gewoon de melding, excuseer, wj kunnen u niet helpen, je moet eerst naar de politie gaan en een aangifte gaan doen. Dan breng je het PV bij ons en geven we jou een nummer met 4 andere cijfers achteraan..... Ten eerste, een PV wordt nooit meegegeven, enkel een bewijs van verklaring en dan zou Proximus dit mogen onderzoeken, gaan ze dat doen, ik heb een sterk vermoeden van niet. Je mag hen zelfs je 50 anonieme oproepen die je op 2 dagen hebt ontvangen, ze willen je verhaal niet. Ik dacht dat iemand mensen stalkt verantwoordelijk is maar blijkbaar moet de klant zelf maar overal heen rennen....Is de wet zeggen ze, geloof ik best maar diegene die je steeds anoniem belt kan lekker verder gaan en heb je een nieuw nummer moet iedereen uit je contacten nog verwittigen, erg.
Ik vraag mij af waarom het nodig is om 2 fakturen te innen binnen dezelfde maand. 5/10 werd er betaald en nu krijg ik mijn nieuwe faktuur en die zou 30/10 betaald worden. Ik hoop niet dat jullie dat gaan doortrekken van elke maand 5 dagen naar voor op te schuiven.....
Thuis heb ik PC en b boc 3. Als ik bij mijn schoonzus verblijf kan ik binnen en ook buiten haar appartement als ik wifi open nergens contact vinden. Smart wifi is ingeschakeld maar kan geen signaal capteren . Is er geen dekking overal ? Dank
Hallo, Mijn zoon vroeg zojuist wat het wachtwoord was van de modum om in teloggen via de browser via het gateway ip maar ik weet juist niet waar dat wachtwoord staat hij zegt op de modum hangt er een stikker maar ik zie geen stikker kan iemand me daarbij verder helpen ? Alvast bedankt.
Ik ben net Proximus klant en heb de TV app gedownload. Wanneer ik echter op "open" klik dan krijg ik een scherm met het woord TV - de proximuskleuren, en een radertje dat maar blijft draaien.(zie afbeelding) Nochtans voldoe ik aan alle voorwaarden om ProxTV te gebruiken. Hopelijk is hier iemand van Proximus aanwezig?
Beste, Ben vrijdag, 12/10 2018, mijn defecte simkaart gaan ruilen voor nieuwe in de proximuswinkel Statielei,Mortsel. De gegevens op mijn defecte kaart zou enkele uren later naar mijn nieuwe simkaart verstuurd worden! Zaterdagnamiddag ben ik terug gegaan want was nog steeds niet in orde! Na test bleek dat oude simkaart volledig gecrasht was! Men heeft vrijdag ook mijn pakket aangepast naar goedkoper pakket(tuttimus). My proximus geeft nog steeds melding van oude pakket en mijn gsm kan geen netwerken vinden of bij proximus registreren? Wat heeft men nu vrijdag feitelijk gedaan met mijn nieuwe simkaart en mijn proximuspakket?
Hoe men U aan het lijntje houd ! LuBarAnd 7 dagen geleden Hallo Proximus Team, ik zit met een voor mij vervelend probleem, namelijk het is mij onmogelijk om een bepaalde dienst of persoon te contacteren op nummer 02/235.40.00. Ik krijg enkel de melding dat ik het algemeen klantennummer moet bellen op 0800.22.800, maar daar weet men natuurlijk noch van toeten, noch van blazen, en kan men mij niet verder helpen, eerder probeert men me af te schepen. Na enig aandringen, zou de persoon aan de helpdesk toch ergens een mail naartoe sturen met mijn vraag, maar daar heb ik totaal geen zicht op noch enige feedback over gekregen. Dit bovenstaande telefoonnummer werd mij gegeven door de persoon (Erwin of Jan) die de kwaliteitsopvolging doet voor klanten in geval van klachten, en die mij opgebeld had op 3 juli 2018 om 10u28. Het betrof mijn klacht over de te trage internetverbinding (download 5 Mbps - Upload 0,4 Mbps) via ADSL dat momenteel geimplementeerd is. Hij deed een voorstel
Vrijdag 12/10 is zowel mijn telefoon, internet en 3 tutimus bundels zonder enige reden voor de 2de week op rij afgesloten. Dit is echt een schande temeer ik regelmatig home working doe dus niet op de bewuste vrijdag en hierdoor was het onmogelijk dat mijn kinderen en vrouw zelf konden bellen. Ik heb toen een klacht ingediend per mail (de 2 dus op 2 weken) met als nummer 35912038 waarop ik tot op heden nog geen verdere reactie heb gekregen. Ik eis dat een vergoeding!!
Als ik een melding wil doen aan al mijn vrienden ofaanniedereen kan ik hetwelschrjven maar niet verzenden; er komt steeds bestemming nietvermeld aks ik afzonderlijkaan iemand een bericht ok melding doe gaat dat normaal goed ook bij fg windows 10 heb ik dat euvel niet mvg Jan
Ik zit met volgende probleem is dat ik boven een zeer zwak wifi signaal heb Tv boven is geen probleem daar ik plc adapters gebruik Wat kan ik best doen enige tips ?
Graag wou ik in de maand september naar proximus overstappen ivm met de promo op het familus pack, 4 maanden korting (netflix) en webdeal korting. Er was enkel een contacteer mij optie. Na een aantal weken proberen, werd ik maar niet gebeld. Dus zelf contact opgenomen. 1ste telefoniste was vriendelijk, en noteerde alles maar zei dat ze niet aan de webdeal korting kon. Ik stond erop dat ik deze kreeg aangezien het niet mijn schuld was dat ik niet gecontacteerd werd. Dus ze zou een andere korting toepassen. Ik krijg de samenvatting en zie dat mijn vast nummer verkeerd is doorgegeven en dat er geen korting vermeld staat. Ik bel terug en krijg een 2de medewerker aan de lijn. Deze medewerker had duidelijk geen zin om me verder te helpen en was meer aan het lachen met zijn collega's dan te werken. Hij zou het doorgeven. Ik krijg geen bevestiging. De dag erna belt er opnieuw een medewerkster. Na een half uur aan de telefoon te hangen was het haar gelukt om mijn correct vast nummer te impo
Bijna niet voor woorden te zeggen ben al 5 maanden mijn Netflix af te zeggen en na 5 maanden nog altijd Netflix en ik maar betalen wat een schande is dat en telkens als ik bel en ga naar de Proximus winkel zeggen ze me dat Netflix is afgesloten maar nu na al die tijd is dat nog niet zo zelf vandaag gebeld en zeiden ze me ja het is zekers weg het Netflix kanaal wel NEE HOOR wat een troep bij jullie zeg,,,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.