Bijna niet voor woorden te zeggen ben al 5 maanden mijn Netflix af te zeggen en na 5 maanden nog altijd Netflix en ik maar betalen wat een schande is dat en telkens als ik bel en ga naar de Proximus winkel zeggen ze me dat Netflix is afgesloten maar nu na al die tijd is dat nog niet zo zelf vandaag gebeld en zeiden ze me ja het is zekers weg het Netflix kanaal wel NEE HOOR wat een troep bij jullie zeg,,,
Bladzijde 1 / 1
Dag Pascal,
Misschien kan dze info je helpen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
Of ga vervolgens naar;
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Of ga naar.
www.netflix.com/youraccount.
Mvg. Wilfried
Misschien kan dze info je helpen
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_netflix_global/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/vragen-over-netflix-op-proximus-tv.html
Of ga vervolgens naar;
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html
Of ga naar.
www.netflix.com/youraccount.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.