Skip to main content
Ik heb mijn klacht 349 746 43 via de proximus website online opgesteld op 27/7/2018.

Sindsdien is het een aaneenschakeling van oproepen van mij naar 0800 22 800. Ik krijg daar steeds een andere medewerker aan de lijn die mijn klacht ziet en mij keer op keer wijs maakt dat ik zal teruggebeld worden door Eva Goossens van support of klachten of hoe het ook heet. Natuurlijk zegt de medwerker zijn familienaam niet.

Naar de Proximus winkel gaan is ook geen oplossing volgens 1 van de zovele klantendienst medewerkers die ik al aan de lijn had.

Toen de onbekwame telefonisten op zaterdag en 's avonds op mijn minderjarige kinderen hun gsm begonnen te bellen om packs voor te stellen was mijn geduld op. Een vriendelijke Limburgse Sven heeft op woensdag 12 september een deel van mijn klacht eindelijk opgelost en zou mij terugbellen op 10 oktober en hoe kan het ook anders; hij heeft mij nog steeds niet gebeld. Hij belde mij met 02 235 40 00 rond 19u15. Maar ik belde dit nummer juist en blijkbaar is het geen nummer dat een klant kan terugbellen. Het moet weer via de gewone klantendienst 0800 22 800. Voor een communicatie bedrijf te zijn werkt uw interne communicatie (loggen en opvolgen en rechtzetten van door Proxomis veroorzaakte fouten) totaal niet. Kan er aub 1 bekwame medewerker/supervisor mij mailen of bellen met zijn of haar naam en voornaam en een juist telefoonnummer. Mijn klachtnummer is 349 746 43 als ze alweer niet afgesloten is zonder mij te helpen. Gelukkig heb ik wel een logboek van al mijn telefoontjes naar Proximus van 27 juli 2018 tot nu waarin staat wie mij wat en wanneer beloofdde maar nog steeds zonder afdoende resultaat. Alvast bedankt. Annelies M.
Dag Annelies,

Alvast de excuses hiervoor.

Ik heb meteen een dossier (35977831) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Mvg, Koen
Beste Koen, bedankt voor uw reactie weliswaar weer zonder familienaam of rechtstreeks telefoonnummer.

Kan u er nog bijvermelden dat onze factuur van oktober weer te hoog is en ik dus graag op tijd een telefoontje met rechtzetting een creditnota verwacht.

Mvg Annelies M.
Als het goed is zeg ik het ook. Ik werd vanavond eindelijk gebeld door een bekwame medewerker Priscilla J.

Het lijkt erop dat alles eindelijk in orde is. Dankuwel

Reageer