Verleden week een nieuwe decoder ontvangen voor mijn kapotte oude decoder. Ik heb de v5 mini gekregen. Daar er reklame gemaakt werd voor een afstandsbediening die je ook in een kast kon bedienen door ofwel radiofrequentiie ofwel door bluetooth heb ik terug de klantendienst gebeld die me wel onmiddelijk een andere afstandsbediening toestuurde. Dit was dan de versie 6.
Het lukt me niet deze afstandsbediening te koppelen. Krijg steeds de foutmelding “fout tijdens het instellen”. Ik zou wel graag ofwel de radiofrequentie ofwel de bluetooth kunnen gebruiken voor de decoder in een kast te kunnen plaatsen. Gaan deze versies niet bij elkaar ?
Antwoord
Welke versie afstandsbediening en decoder
Beste antwoord door SamuelD
Eddy, op de V5 afstandsbediening is het ook mogelijk via radiofrequentie te werken , hiervoor heb je dus geen V6 afstandsbediening nodig; Bluetooth werkt enkel met de V6 decoder en dus niet met de V5 compact. Dus je zal wel degelijk een V5 afstandsbediening nodig hebben. Kan je even een privé bericht sturen naar Het Proximus Team met hierin nog even een korte beschrijving dan kijken we voor je hoe we dit best kunnen oplossen. Groeten, Samuel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.