Skip to main content
Vraag

Opvolging klacht? 35070110

  • September 14, 2018
  • 10 reacties
  • 501 Bekeken

Referentienummer dossier: 35070110

Beste,

Op 6 augustus meldde ik een klacht met bovenstaande gegevens. Wanneer kan ik hier eindelijk een antwoord op ontvangen?


Alvast bedankt.


Met vriendelijke groeten,
J
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 17, 2018
Dag Duiker,

Alvast de excuses voor het wachten.
Ik heb gevraagd dat uw dossier met hoge prioriteit opgelost zal worden.
We zullen je spoedig contacteren.
Mvg, Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 11, 2018
.....?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 11, 2018
Indien er in de loop van de volgende dagen door Proximus geen antwoord/oplossing geboden wordt, misschien naar de ombudsdienst telecom stappen, we zijn ondertussen toch reeds 2 maand verder....
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
Succes

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2018
OMG, kan dit enkel per brief....? Dat kan toch niet. Ombudsdienst TELECOM, huh? Het is 2018 hoor!

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 19, 2018
? maar nee …. dat doet u gewoon on line en u kunt zelfs documenten toevoegen (alleen kan het wel eens uitlopen vooraleer u van de operator via de ombudsman een antwoord/voorstel krijgt (dan kunt u via uw e-mail contactpersoon wel een herinnering sturen die stante pede terug naar de operator vertrekt)

Martin
  • October 19, 2018
Je moet soms engelen geduld hebt komt dit vroeg of laat bij Proximus ook in orde !
daar kan mijn pa trouwens van meespreken, want hij wil niet dat de ombudsdienst in hun plaats het werk doet, hij zegt altijd zij moeten het werk doen en ik heb tijd want ik ben op pensioen 😄

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 19, 2018
Tja Martin als Proximus u geen antwoord geeft of u met een kluitje in het riet stuurt is de ombudsdienst - misschien nog de beste weg om nog een (kosteloze) poging tot een (adequate) oplossing te bekomen ….

Martin
  • October 19, 2018
Als je geen tijd genoeg hebt of geen geduld genoeg hebt om herhaaldelijk het gratis Proximus helpdesknummer op te bellen, is dit inderdaad (in sommige gevallen/ wel niet veralgemenen...) wel de vlugste oplossing en doet de ombudsdienst het werk in uw plaats bij manier van spreken...

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 19, 2018
Oké, lijkt mu dus best dat ik de ombudsdienst telecom laat voor wat het is.
Bij deze beste Proximus. Graag een antwoord/oplossing.

Mvg

Martin
  • October 19, 2018
Mss toch nog eens aan de bel trekken door een Privébericht te sturen (klik hier)
waar je ook de link naar deze post kunt meesturen :
https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-5/opvolging-klacht-35070110-45627