Is klant nog koning?

  • 17 October 2018
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Blijkbaar wordt je nog zelf aanzien als iemand die verantwoording moet afleggen bij stalking van anonieme nummers. Ga je naar een shop en vraag je wat je kan doen krijg je gewoon de melding, excuseer, wj kunnen u niet helpen, je moet eerst naar de politie gaan en een aangifte gaan doen. Dan breng je het PV bij ons en geven we jou een nummer met 4 andere cijfers achteraan..... Ten eerste, een PV wordt nooit meegegeven, enkel een bewijs van verklaring en dan zou Proximus dit mogen onderzoeken, gaan ze dat doen, ik heb een sterk vermoeden van niet.
Je mag hen zelfs je 50 anonieme oproepen die je op 2 dagen hebt ontvangen, ze willen je verhaal niet.
Ik dacht dat iemand mensen stalkt verantwoordelijk is maar blijkbaar moet de klant zelf maar overal heen rennen....Is de wet zeggen ze, geloof ik best maar diegene die je steeds anoniem belt kan lekker verder gaan en heb je een nieuw nummer moet iedereen uit je contacten nog verwittigen, erg.

2 reacties

Ter info: op de proximus site staat het volgende >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_unwanted_calls_or_sms/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/ongewenste-oproepen-of-sms-en.html
Inderdaad Martin, de optie is anonieme nummers te blokkeren maar als je weet wie het is wat doe ja dan, ik ga niet alle anonieme die binnenkomen die blokkeren hoor terwijl je weet dat dit 1 persoon is en dat wist ik allemaal al. Is allemaal antwoord op wat ik heb genoemd, dus niets nieuws....Klacht gaan indienen bij politie, heb toevallig politiemensen die ik persoonlijk ken, wordt totaal geen gevolg aangegeven, denk dat die personen beters te doen hebben.....

Reageer