Omdat het belkrediet van mijn Mobilus S-abonnement in augustus sneller opgebruikt was dan verwacht, bestelde ik een Pay & Go-kaart van 5 euro en ruilde hiervoor de nodige punten in (1000?).Ik wist echter niet dat zo'n kaart niet gecombineerd kan worden met een abonnement.
Ik heb hierover al eerder een mail gestuurd (via één of ander kanaal om de Proximus-website), maar kreeg geen antwoord; Daarom probeer ik een reactie te krijgen via dit forum.
Ik zou de bestelling graag ongedaan maken, vermits ik er geen gebruik kan van maken en ik zou de punten graag terugkrijgen zodat ik ze voor wat anders kan gebruiken.
Antwoord
Terugkrijgen Premium Club-punten
Beste antwoord door AzizA
Hallo Ramina, helaas is het niet meer mogelijk om de inruiling te annuleren en jouw punten opnieuw toe te kennen, mits je de herlaadcode reeds ontvangen hebt en een herlaadcode niet kan geblokkeerd worden. Je kan dit eventueel schenken aan iemand die wel een prepaidkaart gebruikt. Groeten, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
