Een Installatietechnicus kwam langs. Er was iets mis met 'de kaart' ergens in onze straat en er werd verder niets geïnstalleerd. Hij beloofde dat de volgende dag iemand zou langskomen. In ieder geval zou er iemand bellen. Niemand belde ons. Wij belde naar Proximus; 'er zal u morgen iemand contacteren met het juiste tijdstip waarop morgen een installateur langskomt. Die morgen een sms; de volgende afspraak zal 20 oktober zijn, we laten u weten indien het vroeger kan. Ik wachtte een aantal dagen waarop ik besloot vroegtijdig de installatie te annuleren. Aan de telefoon vertelde mij een vriendelijke dame dat de annulatie in orde was (15 oktober). Op donderdag 18 oktober kreeg ik een brief waarop stond €59 laattijdige annulatiekosten. Nu hebben wij bijna 3 dagen thuis gezeten om te wachten op een installatie van ons internet. Een aantal afspraken werden niet nagekomen. Deze factuur wens ik uiteraard niet te betalen aangezien er helemaal niets is ondernomen en ik op tijd heb verwittigd dat ik de installatie niet meer nodig had. Kan Proximus dit even verifiëren?
Klantnaam: Mariman Christiaan
Klantnummer: 621497128
Bladzijde 1 / 1
Een Installatietechnicus kwam langs. Er was iets mis met 'de kaart' ergens in onze straat en er werd verder niets geïnstalleerd. Hij beloofde dat de volgende dag iemand zou langskomen. In ieder geval zou er iemand bellen. Niemand belde ons. Wij belde naar Proximus; 'er zal u morgen iemand contacteren met het juiste tijdstip waarop morgen een installateur langskomt. Die morgen een sms; de volgende afspraak zal 20 oktober zijn, we laten u weten indien het vroeger kan. Ik wachtte een aantal dagen waarop ik besloot vroegtijdig de installatie te annuleren. Aan de telefoon vertelde mij een vriendelijke dame dat de annulatie in orde was (15 oktober). Op donderdag 18 oktober kreeg ik een brief waarop stond €59 laattijdige annulatiekosten. Nu hebben wij bijna 3 dagen thuis gezeten om te wachten op een installatie van ons internet. Een aantal afspraken werden niet nagekomen. Deze factuur wens ik uiteraard niet te betalen aangezien er helemaal niets is ondernomen en ik op tijd heb verwittigd dat ik de installatie niet meer nodig had. Kan Proximus dit even verifiëren?
Klantnaam: Mariman Christiaan
Klantnummer: 621497128
Klantnaam: Mariman Christiaan
Klantnummer: 621497128
Ter info: Dubbelpost > deze identieke klacht/vraag werd door de zelfde TS hier al geopend.
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/laattijdige-anulatiekosten-45858
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/laattijdige-anulatiekosten-45858
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.