Beste,
Ben vrijdag, 12/10 2018, mijn defecte simkaart gaan ruilen voor nieuwe in de proximuswinkel Statielei,Mortsel. De gegevens op mijn defecte kaart zou enkele uren later naar mijn nieuwe simkaart verstuurd worden! Zaterdagnamiddag ben ik terug gegaan want was nog steeds niet in orde! Na test bleek dat oude simkaart volledig gecrasht was! Men heeft vrijdag ook mijn pakket aangepast naar goedkoper pakket(tuttimus). My proximus geeft nog steeds melding van oude pakket en mijn gsm kan geen netwerken vinden of bij proximus registreren? Wat heeft men nu vrijdag feitelijk gedaan met mijn nieuwe simkaart en mijn proximuspakket?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ilse, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.