Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Is het mogelijk mijn factuur in meerdere delen te betalen, en te verhinderen dat ik op "minimumdienst" gezet word? Alvast bedankt! Groetjes
Ik heb per ongeluk de opname van 3 oktober van Telefacts (vtm) gewist. Kan ik deze opname ergens terugvinden? Of kan iemand ze terugzetten? Alvast bedankt
Gaan we ditmaal in België wel kunnen meedoen en ons een apple watch 4 cellular kunnen aankopen met ondersteuning van onze provider Proximus of zullen we ook ditmaal verstoken blijven van de ondersteuning van Proximus?
Hallo forum gebruikers! Misschien heeft u gemerkt dat Proximus op sommige kanalen zijn communicatie aanpast om dichter bij onze klanten te staan. Zo zijn we van de "U-aanspreking" overgestapt op de "jij-aanspreking" op onze Messenger- en Chatkanalen. Het publiek is natuurlijk jonger, maar wij denken dat het in dit digitale tijdperk belangrijk is om directer, preciezer, meer vertrouwelijker, en dus informeler te zijn. Daarom denken wij dat de "jij" meer op het net past dan de "U". Op een forum is de toon heel anders. We bevinden ons niet langer in een privé-conversatie, maar op een openbaar kanaal, met meerdere gebruikers van verschillende leeftijden die kunnen meelezen, zonder noodzakelijke interactie. Dus, wat vindt u ervan? Moeten we de "u" op het forum houden, of moeten we de "jij" gebruiken? Reageer, geef ons uw mening, leg uw keuze uit. Wij zullen onze keuze dus aanpassen aan uw mening. Als de "jij" de overhand heeft, zetten wij ons in voor een meer vertrouwde toon. Uiteraard
Ik ben aangekomen in Turkije en heb mijn data uitgezet en toch heb ik een verbruik van €48. Zonder iets te doen Hoe kan dit ? Kan ik dit geld terugkrijgen ?
Sinds gisteren namiddag kan ik geen sms'en meer ontvangen en ook geen sms'en meer versturen. Ik kan nog normaal tot en met 16/11/2018 gratis sms'en . Wat moet ik nu doen? Want dit is echt vervelend.
Beste Sinds een week kan ik geen berichten meer versturen. Ik heb een abonnement voor 1 gb mobiel internet, 2 u bellen en onbeperkt sms. Wel heb ik eens nog een pay en go kaart gebruikt van 5€ omdat mijn mobiel internet op was maar zou toch op zich geen probleem moeten zijn? Mobiel internet en bellen lukt wel nog, berichten ontvangen werkt ook. Mijn krediet bedraagt 0,01€. Bij het versturen van een sms krijg ik de volgende waarschuwing: Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen. Wat is de de oplossing voor dit probleem? Groeten, Benjamin
Beste, Ik heb me in April aangesloten bij proximustv. met de " webdeal " had ik de tv bundel : entertainment channels nl 4 maanden gratis . Sinds Juli wil ik die tv bundel opzeggen, via myproximus werkt het niet . ik kreeg telefonisch bevestiging dat die opgezegd was ... Nu krijg ik voor Oktober weerom een factuur met die tv bundel aangerekend !!! HOEVEEL KEER MOET IK DIT NOG MELDEN DAT IK DE TV BUNDEL NIET MEER WIL AUB ZEG !!! HET BEGINT OP M'N ZENUWEN TE WERKEN !!! wie kan me helpen om dit probleem DEFENITIEF op te lossen ?? MVG
Hallo, ik SMS gisteren volgend bericht "3u37" (Dit was mijn tijd op de marathon van Amsterdam) naar 6 nummers. Aangezien enkele gezinsleden reageren dat ze mijn SMS niet kunnen lezen, herhaal ik 3 keer. Vandaag zie ik 18 MMS op mijn factuur. Even opgezocht : MMS zou 0.5 Euro kosten. Dus 9 Euro voor een SMS-je dat bovendien niemand open kreeg. Kan/mag dit? Had vroeger gehoord van omzetting van lange berichten naar MMS. Maar toch niet van zo'n simpel SMS-je? Op Android GSM gezocht maar MMS kan je daar niet blokkeren. Ik wil dit nooit meer. Hoe blokkeren? Als het bevestigd wordt dat dit netwerk-related is, ben ik helemaal niet akkoord om te betalen. Man moet verwittigen voordat mensen kosten hebben voor iets dat een gewone SMS lijkt.
Ik heb aan de Klantendienst via hun onlineformulier laten weten dat mijn telefoon niet werkt en ik ontvang telkens een bericht dat ze hebben geprobeerd mij te contacteren maar dat is nu juist het probleem. Is het niet mogelijk een antwoord te krijgen via maiL Ik heb via het onlineformulier ook geprobeerd foto's te sturen van de achterkant van de 2 bakjes die aan mijn centrale staan want er zijn twee losse kabels maar dat is niet gelukt. Is er een mailadres waarnaar ik deze kan sturen? Ik heb geen gsm.
Bestaat de mogelijkheid om zenders die niet bekeken worden (bijv. analoge versie van Eén, VTM, enz.) te verbergen in de menu?
Halo, Ik word sinds 3weken nu elke keer onbekend gebeld , iedereen ( vrienden , familie ) bellen onbekend en dit is heel vervelend. Dit is gekomen door dat ik een andere abonnement heb gevraagd en zo is dit gebeurd . Ik ben naar proximus zelf geweest en die zeiden dat het aan de iphone lag. Ik heb dus een nieuwe update moeten doen en heeft niets geholpen. Ik ben een nieuwe simkaart gaan halen en ook niets geholpen, in de winkel van proximus zeiden ze mij dat het niet van hun kwam en zo kwamen ze er snel van af... ik heb ergens gelezen dat dit van de provider kan komen ofzo ? Kunnen jullie dit even nachecken aub want dit is heel vervelend .. ik weet nooit wie mij belt en kan zo ook niemand contacteren als ze geen bericht achterlaten. Met vriendelijke groeten.
Ik probeer al weken een lijst van ontvangen oproepen op mijn vaste lijn aan te vragen. Ik krijg geen antwoord op mijn mails (res.bill.detail@proximus.com). Kan iemand helpen?
Hallo, ik heb al een jaar een thermostaat die werkt via mijn gsm, nu om 1 of andere reden krijg ik hem niet meer aan mijn internet gelinkt. De fabrikant zegt dat ik de poorten op mn modem moet nakijken, wanneer ik op myproximus ga, mijn producten, zie ik enkel de gsm en kan niet naar mn router of dergelijke. Waar ik me ook mateloos aan erger is dat ik bij proximus niemand aan de lijn krijg en alles via email moet doen,wat veel te lang duurt. Mvg Rémy
Melding onverwachte fout, geen lampjes op de modem, modem even af gezet, nadien lijkt de modem op te starten, maar valt na een tijdje weer uit en start opnieuw op,
Zou het aub mogelijk zijn de oude app weer te krijgen? In de nieuwe app is er niets, maar dan ook helemaal niets dat werkt. Om het even waarop ik klik, zenderlijst, tv-gids, mijn opnames, telkens blijft er daar iets rondjes draaien. Gedaan met tv overal!
"Uw aanvraag is in behandeling..." staat er al ongeveer 2 maanden op My Proximus. Hierdoor kan ik geen opties wijzigen. Kan hier iets aan gedaan worden aub?
Sinds vorige week is het onmogelijk om in de tv-app opnames van vier en vijf te bekijken. Ik krijg telkens de melding niet beschikbaar. Opnames staan minder dan 60 dagen en zijn niet vervallen. Iemand tips?
Al 51 minuten aan het wachten om iemand aan de telefoon te krijgen.. ze werken toch echt niet graag meer tegenwoordig. Wat een service??
Beste, Na 11 keer bellen met jullie, 3 techniekers langs te sturen, een klacht op dit forum en een mail aangaande de correcties, slagen jullie er nog steeds niet in de 2 packs die wij hebben correct te registeren. Om maar even te zeggen dat ik zulk amateuristisch geknoei KOTSBEU ben! Gevolg: foutieve packs, niet de juiste promoties, technieker aangerekend voor iets dat niet werkte en foutieve factuur. Om maar even te zeggen hoe goed jullie bezig zijn.
Beste, Nog steeds kan er niet gewerkt worden met chromecast op de proximustv app. Nochtans werd beloofd dat na de updates het weer beschikbaar zou zijn tegen het einde van dit jaar. Nu is mijn vraag of deze nog ter beschikking komt of we het mogen vergeten? Alle andere apps vb van yello-tv,tv-vlaanderen,stievie,...doen dit allemaal. Hopelijk kunnen we na de volgende update terug casten,waarvoor dank. Weet iemand hier meer nieuws over? Groetjes
Hallo allemaal Ik heb gelezen op de site van het nieuwsblad dat in de toekomst de zenders vier vijf en zes worden toegewezen aan Telenet. Zullen deze zenders dan binnenkort verdwijnen bij proximus? Timm1983
Voor de 4de opeenvolgende maand wordt op mijn factuur norton internet security 2 x aangerekend - mijn faktuur is dus niet correct. Ik heb de klantendienst de voorbije 3 maanden gecontacteerd (met wachttijden tot 50 minuten) en telkens is er een rechtzetting gebeurd. Er is een dossier aangemaakt over dit probleem en het zou opgelost worden.Tevergeefs echter, ook de aanrekening van 10 oktober rekent 5 euro teveel aan. Heb een klacht ingediend op deze website via e-mail en heb het hier nu ook op het forum vermeld. Moest ik bij Proximus werken, ik zou als medewerker beschaamd zijn over de manier waarop de klanten aan het lijntje worden gehouden.
Geachten, Ik heb een Proximus abonnement, doch wat ontbreekt eraan om, met Netflix, films op mijn TV te bekijken. Zier hieronder het detail van mijn abonnement: Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland Moens.
kan je in de BBOX een gastennetwerk instellen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.