Ik heb aan de Klantendienst via hun onlineformulier laten weten dat mijn telefoon niet werkt en ik ontvang telkens een bericht dat ze hebben geprobeerd mij te contacteren maar dat is nu juist het probleem. Is het niet mogelijk een antwoord te krijgen via maiL
Ik heb via het onlineformulier ook geprobeerd foto's te sturen van de achterkant van de 2 bakjes die aan mijn centrale staan want er zijn twee losse kabels maar dat is niet gelukt. Is er een mailadres waarnaar ik deze kan sturen?
Ik heb geen gsm.
Antwoord
Storing telefoon
Beste antwoord door Charlotte.D
Sabine, de dienst voor de telefooncentrales werkt niet via het forum of via email. Dit is effectief telefonisch te contacteren via 080022500 en daar je nummer van je vaste lijn doorgeven:
- Indien er een storing op de lijn zit zal men een technieker sturen
- Indien het probleem vanop afstand door het Remote team kan worden opgelost, dan zal dit zo gebeuren.
Maar een contactnummer is natuurlijk altijd wel heel handig
- Indien er een storing op de lijn zit zal men een technieker sturen
- Indien het probleem vanop afstand door het Remote team kan worden opgelost, dan zal dit zo gebeuren.
Maar een contactnummer is natuurlijk altijd wel heel handig
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.