"Uw aanvraag is in behandeling..." staat er al ongeveer 2 maanden op My Proximus. Hierdoor kan ik geen opties wijzigen. Kan hier iets aan gedaan worden aub?
Bladzijde 1 / 1
Dag Kevin,
ik heb dossier 36004958 opgemaakt om deze order van 18/09/2018 te behandelen.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak.
Mvg. Wilfried
ik heb dossier 36004958 opgemaakt om deze order van 18/09/2018 te behandelen.
Onze verontschuldigingen voor het ongemak.
Mvg. Wilfried
@wilfriedj Zou je ook eens kunnen kijken naar order R4WEBSHOP001607806 dd. 02-08? Het is sinds die datum dat ik geen opties meer kan beheren.
Dit order mag trouwens ook worden geannuleerd, daar ik van gedachte veranderd ben.
Dit order mag trouwens ook worden geannuleerd, daar ik van gedachte veranderd ben.
Dag Kevin,
Op R4WEBSHOP001607806 vind ik niets terug, kan dit misschien onder aan ander klantennummer staan.
Mvg. Wilfried
Op R4WEBSHOP001607806 vind ik niets terug, kan dit misschien onder aan ander klantennummer staan.
Mvg. Wilfried
Dat is mogelijk.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.