Sinds vorige week is het onmogelijk om in de tv-app opnames van vier en vijf te bekijken. Ik krijg telkens de melding niet beschikbaar. Opnames staan minder dan 60 dagen en zijn niet vervallen.
Iemand tips?
Bladzijde 1 / 1
mss toch eens het volgende proberen om de zaak te laten synchroniseren:
In deze volgorde>
1-decoder zonder spanning zetten met schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken
2-Bbox ook 10 seconden zonder stroom zetten en terug opzetten om dan te wachten tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden en je opnieuw kunt surfen.
3- Nu de decoder terug opzetten en volledig laten opstarten
Hopelijk lukt het nu wel anders zal het wachten zijn tot maandag als iemand van het proximus team hier terug op het forum langs komt.
NB: je kunt op zondag wel de helpdesk eventueel bellen op 0800 22 800
In deze volgorde>
1-decoder zonder spanning zetten met schakelaar achteraan of door zijn netstekker uit te trekken
2-Bbox ook 10 seconden zonder stroom zetten en terug opzetten om dan te wachten tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden en je opnieuw kunt surfen.
3- Nu de decoder terug opzetten en volledig laten opstarten
Hopelijk lukt het nu wel anders zal het wachten zijn tot maandag als iemand van het proximus team hier terug op het forum langs komt.
NB: je kunt op zondag wel de helpdesk eventueel bellen op 0800 22 800
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.