Beste
Sinds een week kan ik geen berichten meer versturen.
Ik heb een abonnement voor 1 gb mobiel internet, 2 u bellen en onbeperkt sms.
Wel heb ik eens nog een pay en go kaart gebruikt van 5€ omdat mijn mobiel internet op was maar zou toch op zich geen probleem moeten zijn?
Mobiel internet en bellen lukt wel nog, berichten ontvangen werkt ook.
Mijn krediet bedraagt 0,01€.
Bij het versturen van een sms krijg ik de volgende waarschuwing:
Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen.
Wat is de de oplossing voor dit probleem?
Groeten,
Benjamin
Bladzijde 1 / 1
Dag Benjamin,
Dit zou inderdaad geen probleem mogen geven, kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen?
Dit kan steeds via een PB, kan je starten via de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Dit zou inderdaad geen probleem mogen geven, kan je mij alvast het betrokken nummer bezorgen?
Dit kan steeds via een PB, kan je starten via de volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Sinds gisteren namiddag kan ik geen sms'en meer ontvangen en ook geen sms'en meer versturen. Ik kan nog normaal tot en met 16/11/2018 sms'en . Wat moet ik nu doen?
Ter info: mss best deze conversatie veder zetten in de nieuwe post die je aangemaakt hebt met de zelfde vraag
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/kan-geen-sms-en-meer-versturen-en-ontvangen-45886
>
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/kan-geen-sms-en-meer-versturen-en-ontvangen-45886
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.