Al 51 minuten aan het wachten om iemand aan de telefoon te krijgen.. ze werken toch echt niet graag meer tegenwoordig. Wat een service??
Bladzijde 1 / 1
kan mss vlugger via een chat op een support pagina (die na een tijd opengaat) bv:
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html
Kan ik je eventueel via deze weg helpen ? Je kan
je telefoon- of klantennummer melden via volgende link, samen met de beschrijving van het probleem.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
je telefoon- of klantennummer melden via volgende link, samen met de beschrijving van het probleem.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Maar via het forum gaat het precies nog vlugger
Ik wil alleen maar vragen dat ik een volledig overzicht krijg van in en uitgaande gesprekken vanaf juli 2018 tot ..... van mijn gsm nummer op de factuur. Telenet deed dat automatisch. Soms heb je eens wat nummers nodig van vroeger. Mvg
Dag Raf,
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan maken we een aanvraag voor je.
Mvg. Wilfried
Kan je ons via deze link nog even je klantennummer doorgeven, dan maken we een aanvraag voor je.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.