Ik ben aangekomen in Turkije en heb mijn data uitgezet en toch heb ik een verbruik van €48.
Zonder iets te doen
Hoe kan dit ?
Kan ik dit geld terugkrijgen ?
Bladzijde 1 / 1
Dag Odette30
Dan zal er toch verbinding geweest zijn met mobile internet. Soms zijn enkele MB's al voldoen.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Dan zal er toch verbinding geweest zijn met mobile internet. Soms zijn enkele MB's al voldoen.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Beste Koen,
Mijn telnr =04******
Ik heb een mobilisS abonnement.
Mijn klantnummer ken ik niet.
Alvast bedankt om dit voor mij uit te zoeken
Mvg
Odette Devogelaere
Mijn telnr =04******
Ik heb een mobilisS abonnement.
Mijn klantnummer ken ik niet.
Alvast bedankt om dit voor mij uit te zoeken
Mvg
Odette Devogelaere
Hallo Odette,
Best als u de factuur ontvangt hiervan dat u dit via deze weg laat weten.
Dan kunnen we alles eens overlopen en het nodige doen.
Groetjes,Joël
Best als u de factuur ontvangt hiervan dat u dit via deze weg laat weten.
Dan kunnen we alles eens overlopen en het nodige doen.
Groetjes,Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.