Skip to main content

Geen DSL?

  • October 20, 2018
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Melding onverwachte fout, geen lampjes op de modem, modem even af gezet, nadien lijkt de modem op te starten, maar valt na een tijdje weer uit en start opnieuw op,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • October 21, 2018
Bel best nu (kan ook op zondag) eens naar de helpdesk op het gratis nummer 080022800 want hier op het forum komt op zondag niemand langs van het proximus team, zou kunnen dat je bbox modem / zijn voedingsadapter defect is, mss toch eens goed checken of de stekker van je voedingsadapter goed contact maakt in het stopcontact en de uitgangsstekker van de voedingsadapter goed contact maakt met de bbox.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 21, 2018
Thx, deze morgen gebeld, er moest een technieker langskomen werd me gezegd, modem nadien nog eens gereset en alles werkt weer.

Martin
  • October 21, 2018
Inderdaad bij fouten met een modem is het aangeraden van eerst eens een heropstart te proberen en als dit geen soelaas brengt dan nog eens te proberen met een reset
(nadeel van een reset is dat je dan wel opnieuw zaken die je zelf eventueel zou ingevoerd/ingesteld of veranderd hebben moet opnieuw invoeren, wat je niet hebt bij een herstart).
En als deze beide niet lukken moet er hulp van Prox komen...