Beste,
Ik heb me in April aangesloten bij proximustv.
met de " webdeal " had ik de tv bundel : entertainment channels nl 4 maanden gratis .
Sinds Juli wil ik die tv bundel opzeggen, via myproximus werkt het niet . ik kreeg telefonisch bevestiging dat die opgezegd was ... Nu krijg ik voor Oktober weerom een factuur met die
tv bundel aangerekend !!!
HOEVEEL KEER MOET IK DIT NOG MELDEN DAT IK DE TV BUNDEL NIET MEER WIL
AUB ZEG !!!
HET BEGINT OP M'N ZENUWEN TE WERKEN !!!
wie kan me helpen om dit probleem DEFENITIEF op te lossen ??
MVG
Antwoord
TV-bundel : entertainment channels nl
Beste antwoord door WilfriedJ
Dag Dennis,
Ik zag dat de aanvraag niet volledig was doorgestroomd, ik heb dit nu wel opgelost.
Mvg. Wilfried
Ik zag dat de aanvraag niet volledig was doorgestroomd, ik heb dit nu wel opgelost.
Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.