Skip to main content
Antwoord

TV-bundel : entertainment channels nl

  • October 20, 2018
  • 1 reactie
  • 1012 Bekeken

Beste,

Ik heb me in April aangesloten bij proximustv.
met de " webdeal " had ik de tv bundel : entertainment channels nl 4 maanden gratis .

Sinds Juli wil ik die tv bundel opzeggen, via myproximus werkt het niet . ik kreeg telefonisch bevestiging dat die opgezegd was ... Nu krijg ik voor Oktober weerom een factuur met die
tv bundel aangerekend !!!

HOEVEEL KEER MOET IK DIT NOG MELDEN DAT IK DE TV BUNDEL NIET MEER WIL
AUB ZEG !!!
HET BEGINT OP M'N ZENUWEN TE WERKEN !!!

wie kan me helpen om dit probleem DEFENITIEF op te lossen ??

MVG

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Dennis,
Ik zag dat de aanvraag niet volledig was doorgestroomd, ik heb dit nu wel opgelost.
Mvg. Wilfried
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 22, 2018
Dag Dennis,
Ik zag dat de aanvraag niet volledig was doorgestroomd, ik heb dit nu wel opgelost.
Mvg. Wilfried