Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Mijn jongste afrekeningen maken nog steeds melding van 4,95 € kosten huur toestel vaste lijn (maestro) I dacht nochtans dat dit was afgeschaft en niet meer zou aangerekend worden ??
Waar zijn de zenders BRAVA en MEZZO bij Proximus?
Mijn post van Proximus wordt naar een verkeerd adres gestuurd. Reeds meerdere weken, ik sta ook in 'verhuis' -een Easy Switch ID , maar verhuis helemaal niet. Ik heb met de klantendienst gebeld, ze gooien de telefoon gewoon dicht. Uiteindelijk is er een klacht van mij naar de Ombudsman van de media. Ik wordt het langzaam aan beu. Graag de oplossing. Frans
I'm writing regarding clarifying the payments between Proximus and myself. My customer Number is 617867539. I already have an agreement with you on the following topic just I don't know if a credit note will be sent for my December and January bill. Long story short and factbased: In December I got a money collecting statement from Intrum (Proximus referentie 25723785, Intrum 21054261). Unfortunately I payed it as Intrum gave a wrong information that I didnt pay several minth and I didn't check it in time. This was 155,54 EUR because I forgot to pay the September bill. I called 3x your rekening call center and it was acknowledged that Proximus college made a mistake and the payment notice was sent to a wrong address. After figuring out with your college, the 155,45 EUR comes from the following: 48,09 EUR September mobile fee+2,202 EUR technical change of Proximus to change my account nr + 45 EUR fine from Proximus for late payment + 60 EUR schadevergoeding for Intrum.
hallo heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren Mvg Ivan Vermeersch
Ziiten de entertainement channels en de MS Series Pass nu inbegrepen in het Tuttimus pack? En als bonus heb je nu de keuze tussen Netflix, Belgisch voetbal of All Kids. Klopt dit want zo wordt het nu voorgesteld op de proximus website. Ik heb nu nog steeds het Maxi pack met het multi-boeket aan zenders. PS Ondertussen hebben ze de muziekzenders reeds in het Tuttimus pakket toegevoegd. Mvg Ambionix
Beste, Het is inderdaad algemeen geweten dat er op dit moment problemen zijn bij Proximus, maar ik wil toch even persoonlijk mijn ongenoegen uiten. Het volstaat niet dat de apparatuur bij tijd en wijle moet heropgestart en nog maar eens gereset, ... worden, nu is er al dagen een algemeen probleem. Al 3 avonden op rij moeten wij ofwel geen tv kijken, of niet naar bepaalde zenders, of vlieg je door storingen plots naar het eind van het programma als je uitgesteld aan het kijken bent. Wij zijn hard werkende mensen en tv is onze ontspanning aan het eind van een drukke dag. Jullie hadden misschien beter geïnvesteerd in een degelijke service aan de gewone mens, dan aan het alleenrecht om studio 100 te mogen uitzenden? Of misschien moeten wij maar de conclusie maken en, aangezien we toch geen kleine kinderen meer in huis hebben, de overstap maken naar een andere provider? De facturen betalen wij altijd stipt. Mogen we nu in de toekomst ook te laat of niet betalen omdat er een stori
hoe kom ik in contact met proximus per e mail
Ik heb een kadofilm bekeken en nu word hij aangerekend en normaal is hij toch gratis?
Ik stuurde een aangetekend schrijven naar proximus dat afgeleverd werd op 2 januari 2018. Hierbij vroeg ik Omschakeling van Mobilus M naar Mobilus S op 10 januari. Ik zie dat er hier geen gevolg aan werd gegeven (op de app smartphone zie ik dat er gewoon een nieuwe periode begint Mobilus M...). Ik vind het ook nogal flauw dat jullie klantendienst gewoon niet per e-mail te bereiken is. Bij ons op het werk is bellen tijdens de kantooruren taboe, waarom maken jullie alles zo omslachtig en klantonvriendelijk?!
Goede middag Ik wil smart wifi en wifi hotspot buitenland activeren op mijn smartphone via "myproximus , mijn produkten". Ik krijg hier alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen gekoppeld gsm nr van mijn echtgenote en "internet overall maxi" maar zie nergens mijn eigen gsm nr. Internet overall maxi hoef ik helemaal niet voor smart wifi. Hoe kan ik dit wijzigen?
Ik heb tien jaar een website via Belgacom/Proximus. De software die mij,nwebsite ondersteunt (opmaak en aanpassingen) is al enkele malen gewijzigd. Ik heb de laatste tijd geen wijzigingen aangebracht aan mijn website. Dat wil ik nu doen, en plots blijkt dat ik dat niet meer kan, omdat het programma dat ik heb gebruikt niet meer ondersteund wordt. Ik kan mijn website dus niet meer aanpassen. Ik heb dit op 19/12/17 gemeld op het nr 080023452. Die konden mij enkel een ticketnr geven (10022467) maar niet helpen. Via het nr 03222354000 op 19/12/17 kreeg ik een 'expert' aan de lijn. Die kon me niet onmiddellijk helpen, maar ging het navragen. Op 22/12/17 terug naar 080023452 gebeld. Die dag gemiste oproep van 03222354000. Enkele dagen later wel tel van 03222354000 om te melden dat er nog steeds geen oplossing was en dat de expert aan de lijn een week op vakantie ging. Hij zou me de tweede week van januari terug bellen. Ondertussen zijn we een maand verder en heb ik nog steeds geen oploss
Ik heb een Bizz contract met alles erop en aan met inbegrepen 2 gsm abonnementen ik kan maar met een gsm op WiFi van priximus is dit normaal? Hoe kan ik die 2de gsm ook op WiFi van proximus krijgen zodat als men veel surft dit gratis is ?
PROXIMUS NEGEERT MUSIKALE KULTUUR : Verleden week werd mij voorgesteld over te gaan van mijn bestaand abonnement naar TUTTIMUS . Zogezegd beter en goedkoper ! Onmiddellijke consequenties stel ik later vast : MEZZO en BRAVA verdwijnen van mijn scherm. Hoe is dat toch mogelijk ? Geluidsmuziek zoals pop en andere wordt steeds uitgebreid maar de klassieke muziek zoals concerten , opera's verdwijnen zonder dat er melding wordt van gemaakt .Zogezegd zijn er niet genoeg abonnementen ????? KUNST heeft schijnbaar geen recht van bestaan meer .Dan maar overschakelen ?
Heel mooi van proximus deze jeste. Als je nu mijn ander probleem nog eindelijk eens zou oplossen waar je al 4 maand met bezig bent en nog niet in orde ( inruilen punten ) dan ben je top. Grts. Marc
Ik sukkel met disconnects (bbox 3) en daardoor heb ik soms geen internet en Belgacom-TV. Het start wel zichzelf weer op. Ik heb dan zelf 2 x een lijntest gedaan en daar kreeg ik de melding dat de test niet kon uitgevoerd worden maar dat er een technische interventie (of toch iets in die aard) zou gebeuren. Ik heb dan naar 0800 22 800 gebeld maar de operator kon me geen info geven over die interventie. Hij kon ook geen disconnects terugvinden maar hij geloofde me wel. Ik moest de modem uit het stopcontact trekken en ook de kabel. Als het daarna bleef terugkomen moest ik terugbellen. Vandaag heb ik helaas regelmatig disconnects gehad. Nu zie ik dat er toch een afspraak gepland is want ik heb een bericht gekregen in 'my e-services'. Ik hoef niet thuis te zijn en het betreft een herstelling. Bij datum staat er 'Uw SLA zal gerespecteerd worden'. Weet iemand wat dit wil zeggen? Ik hoop dat mijn problemen na die interventie van de baan zijn. Alvast bedankt.
Waarom is mijn abonnement duurder geworden en zonder verwittiging? Ik dacht dat jullie niet gingen opslagen en telenet wel?
Hierbij mijn zeer onaangename ervaring met een medewerker van uw klantendienst op het nummer 0800 22 800 Als je dit nummer belt moet je je gsm nummer doorgeven op de telefoon zodat de medewerker kan zien om welke klant het gaat. Toen ik na de wachttijd de medewerker aan de lijn krijg vraag ik hem vriendelijk of hij mijn telefoonnummer heeft doorgekregen. Daarop antwoord hij mij zeer kortaf GEEF ME UW KLANTEN NUMMER. Ik zeg die persoon dat ik hem niet bij de hand heb maar dat hij met mijn telefoonnummer al mijn gegevens moet terug kunnen vinden, daarvoor dient het systeem om het telefoonnummer in te geven. Daarop krijg ik opnieuw een zeer kort antwoord GEEF ME DAN JE BTW NUMMER. Ik zeg dat ik die niet bij de hand hem , dat hij met mijn nummer al mijn gegevens moet vinden. Dan hoor ik een minuut niets en zegt hij , hoe zit het hem je je nummer gevonden ? Ik weiger en zeg dat hij wat vriendelijker mag zijn. Daarop antwoord hij , ook dan houdt het hier op en haak ik in. In vraag naar zn
Op 4 december hebben wij het nodige gedaan om over te stappen naar Proximus en op 21/12 is er een technieker langs geweest om alles netjes in orde te brengen. Tot dan is alles perfect verlopen. TV en internet werken sinds dan spijtig genoeg duurde het 3 weken voor het mobile nummer in orde was. Netflix dat eveneens in ons pack zat voor 1€/maand is tot op heden nog steeds niet in orde. Al zeker 20x contact opgenomen met Proximus maar zoals nog mensen krijg ik steeds te horen:”48 uur en alles zal werken.” Denk dat we momenteel al 200 uren verder zij en ik krijg nog steeds de melding dat mijn betalingsmethode niet aanvaard kan worden. Zelf al contact opgenomen met Netflix maar daar konden ze mij niet verder helpen en ik kan niet zeggen dat ze daar niet hun best hebben gedaan want werd zelf opgebeld vanuit Californië. Sorry maar ik had mijn overstap naar Proximus heel anders voorgesteld. Ik kan begrijpen dat ik even moet wachten maar dit is van het kastje naar de muur gestuurd worden.
Welke compensatie is er voor klanten die reeds op 2 van de 3 bundels geabonneerd zijn?
Sinds een aantal maanden hebben we thuis een slecht bereik. In het begin dat we hier woonden niet. Heb al verschillende kaartjes verandert toch blijf het zelfde probleem. Nu komen ze af het is u toestel, raar want mijn man heeft het zelfde probleem ( en hij nu een nieuwe gsm) indien eens iets dringends wat dan?
Alles is middels in orde. Facturatie is volledig opgelost. Fouten werden netjes opgelost. En tijdens alle drukte heen, mijn opnames terug, bedankt. En we krijgen allemaal een tegemoetkoming. Ik ben er blij mee. Mag ook wel eens gezegd.
Al voor gebeld. Het eerste voorstel was een happy house bezoek voor een decoder waarop serieopnames niet kunnen gewist worden. Dan vroeg men mij de decoder om te ruilen, dat zou niet met de post kunnen en dàn wéér wel. Naar een Kiala punt geraak ik niet , dat ligt op kilometers hier vandaan. Dan was de uitleg: omruilen en bezoek is niet nodig, het probleem ligt bij ons en zou moeten opgelost geraken. Decoder full reset gedaan, idem voor modem. Ook lopen opnames vaak vast of zijn verdwenen of zijn maar gedeeltelijk opgenomen zo'n 3 minuten van de effectieve 45 minuten.
Ik werd geruime tijd geleden geholpen op de chat, alles leek in orde, ik ontving twee documenten ( facturen in mijn voordeel ten belope van de de familus korting 80 euro in totaal) opgesplitst in 55 en 25. Helaas wordt het nu een nachtmerrie, 25 euro is ondertussen geboekt op de rekening, 55 is er afgehaald, de 55 euro die ik te goed heb staat 'verwerkt maar komt niet op de rekening... en niemand kan nog volgen. ------------------------------------------------------------------------------------------ Klantnummer ---------- Dhr - -straat stad ---- ( ref aankoop ) Geachte heer, mevrouw; Tot mijn grote spijt is mijn aankoop zo stilaan aan het eindigen in een heuse nachtmerrie, ik ben er zelfs ziek van geworden. In bijlage een resem van mails die de situatie voor zover ze nog duidelijk is schetst. hier nummers 4 klachten: ---------------------------------------------------------------------------------------------- Onderwerp: klacht nr tegoed van 4 maa
Bij mij zijn opnames weg : alle opnames van Thuis en Dr Phill, According to Jim, Monk... en er stonden er nog op van Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam.... ik heb al reset geprobeerd maar dat helpt niet. Er zijn er dan weer verschenen die ik al gewist had en die ik in serieopname niet kan wissen. Fresch Prince Bel Air, The Nanny...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.