hallo
heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren
Mvg Ivan Vermeersch
Bladzijde 1 / 1
je moet ze terugbezorgen aan proximus , de uitleg hoe het moet vind je hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
dank u Martin
tot heden nog niets gekregen niet per post of mail
mvg
tot heden nog niets gekregen niet per post of mail
mvg
Hebt u deze documenten na 2 dagen nog niet ontvangen? Of bent u deze kwijt? Contacteer dan onze klantendienst.
Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.
Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.
Beste Kustboy,
Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.
Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.
Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.
Excuses alvast voor het ongemak.
Groetjes,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.