Skip to main content
hallo



heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren





Mvg Ivan Vermeersch
je moet ze terugbezorgen aan proximus , de uitleg hoe het moet vind je hier >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html
dank u Martin



tot heden nog niets gekregen niet per post of mail



mvg
Hebt u deze documenten na 2 dagen nog niet ontvangen? Of bent u deze kwijt? Contacteer dan onze klantendienst.

Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.
Beste Kustboy,



Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.



Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.



Excuses alvast voor het ongemak.







Groetjes,



Joël

Reageer