Sinds een aantal maanden hebben we thuis een slecht bereik. In het begin dat we hier woonden niet. Heb al verschillende kaartjes verandert toch blijf het zelfde probleem. Nu komen ze af het is u toestel, raar want mijn man heeft het zelfde probleem ( en hij nu een nieuwe gsm) indien eens iets dringends wat dan?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Hilde, kan je ons via een privébericht jouw oproepnummer en adres doorsturen, dan bekijken we even het netwerkbereik in jouw regio. Groetjes, Aziz
@Martin...: je link is blijkbaar niet veilig
Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
hetgeen daar staat kopieer ik hieronder:
dekkingskaarten
Links met dekkingskaarten
Bipt:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-voor-vaste-breedbandtoegang
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren
http://www.sites.bipt.be/ (cadaster antennesites)
Proximus:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_map_network/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/kaart-met-het-netwerkbereik.html
Testaankoop:
https://www.test-aankoop.be/hightech/gsm-s-en-smartphones/bereken-zelf/kaart-van-mobiel-netwerkbereik BeCover+
LNE:
Vlaanderen
https://www.lne.be/kaart-zendantennes
https://www.lne.be/conformiteitsattest
Walonie
http://geoapps.wallonie.be/antennes/#BBOX=126098.68741595371,299930.28507914906,73929.1740957249,165607.48245234165
dekkingskaarten
Links met dekkingskaarten
Bipt:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-voor-vaste-breedbandtoegang
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/dekkingskaarten-mobile-netwerken
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/dienstkwaliteit/kwaliteitsindicatoren
http://www.sites.bipt.be/ (cadaster antennesites)
Proximus:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_map_network/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-onderweg/surfen-met-4g-of-3g/kaart-met-het-netwerkbereik.html
Testaankoop:
https://www.test-aankoop.be/hightech/gsm-s-en-smartphones/bereken-zelf/kaart-van-mobiel-netwerkbereik BeCover+
LNE:
Vlaanderen
https://www.lne.be/kaart-zendantennes
https://www.lne.be/conformiteitsattest
Walonie
http://geoapps.wallonie.be/antennes/#BBOX=126098.68741595371,299930.28507914906,73929.1740957249,165607.48245234165
Het hostnaam in het beveiligingscertificaat van de website verschilt van de website die u probeert te openen.
Inderdaad ik heb het ook die melding.
Hallo,
Bij ons in Bloemenhof Zwevegem ook slecht bereik. Onze buren hebben hetzelfde probleem.
We hebben kindje van 12 weken en mijn vrouw moet buiten bellen naar kinderarts. We krijgen extra kosten als we binnen bellen met de vaste telefoon . Extender huren wil ik niet , andere klanten krijgen goed bereik gratis .
In de regen en in de koude buiten bellen is niet plezant .
Bij ons in Bloemenhof Zwevegem ook slecht bereik. Onze buren hebben hetzelfde probleem.
We hebben kindje van 12 weken en mijn vrouw moet buiten bellen naar kinderarts. We krijgen extra kosten als we binnen bellen met de vaste telefoon . Extender huren wil ik niet , andere klanten krijgen goed bereik gratis .
In de regen en in de koude buiten bellen is niet plezant .
Die map van de BIPT is flauwekul.
https://opensignal.com/networks/belgië/proximus-dekking
Is meer accuraat.
https://opensignal.com/networks/belgië/proximus-dekking
Is meer accuraat.
dit heb ik hier ook al gezegd maar ze geloven mij blijkbaar niet
Bij ons in Bloemenhof Zwevegem ook slecht bereik. Onze buren hebben hetzelfde probleem.
We hebben kindje van 12 weken en mijn vrouw moet buiten bellen naar kinderarts. We krijgen extra kosten als we binnen bellen met de vaste telefoon . Extender huren wil ik niet , andere klanten krijgen goed bereik gratis .
In de regen en in de koude buiten bellen is niet plezant .
Ik zie op de kaart totaal NUL ... gewoon geen dekking.
Niet voor Proximus, Base en Mobistar. Je woont ver van een mast ?
Ja als ze buiten kan bellen moet er wel iets van ontvangst zijn, die kaarten zijn ook richtingswaarden en dat is zoals een mes dat langs twee kanten snijdt 😉
Ik vrees dat de kaart "opensignal" gewoon aanduidt dat er geen/onvoldoende gegevens (verzameld) zijn (= gearceerd)
De Px kaart "dekking binnenhuis" duidt aan dat aan dat er dekking is ter hoogte van de Oude Bellegemstraat en geen dekking is ter hoogte van de Oude Molenstraat
= Waarschijnlijk geen oplossing zonder andere/bijkomende antenne en/of mobile extender
&
Eventueel proberen op GSM de "oude" 2G 900 Mhz te gebruiken (naast eventueel 4G 850 MHz indien lokaal voorhanden) omwille van het grotere bereik
De Px kaart "dekking binnenhuis" duidt aan dat aan dat er dekking is ter hoogte van de Oude Bellegemstraat en geen dekking is ter hoogte van de Oude Molenstraat
= Waarschijnlijk geen oplossing zonder andere/bijkomende antenne en/of mobile extender
&
Eventueel proberen op GSM de "oude" 2G 900 Mhz te gebruiken (naast eventueel 4G 850 MHz indien lokaal voorhanden) omwille van het grotere bereik
Hangt ook veel af binnenhuis uit welke materialen deze opgebouwd is, ik heb bv goed ontvangst en mijn gebuur recent gebouwd heeft binnen zo goed als geen signaal, zo heb ik dan weer van orange geen ontvangst en een ander gebuur weer wel en volgens die kaarten zou ik er ook moeten hebben, zo zie je maar weer dat je vet bent met die dekkingskaarten als je geen (slechte) ontvangst hebt in de realiteit .
Martin, ter info mogelijke toekomstige "oplossingen"
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160329_02209479
https://www.gsma.com/futurenetworks/technology/vowifi/
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160329_02209479
https://www.gsma.com/futurenetworks/technology/vowifi/
Mijn huis moet nog gerenoveerd worden . Amai dat beloofd als ik betere ramen ga plaatsen . Gevel is nog met spouw zonder isolatie . Vroeger hadden we die slechte verbinding problemen gelijk minder.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.