Skip to main content
Vraag

Smart wifi

  • January 15, 2018
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2
Goede middag
Ik wil smart wifi en wifi hotspot buitenland activeren op mijn smartphone via "myproximus , mijn produkten".
Ik krijg hier alleen de mogelijkheid om te kiezen tussen gekoppeld gsm nr van mijn echtgenote en "internet overall maxi" maar zie nergens mijn eigen gsm nr.
Internet overall maxi hoef ik helemaal niet voor smart wifi.
Hoe kan ik dit wijzigen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 16, 2018
Hallo Georges, kan je ons in een privébericht het betrokken gsmnummer en klantrekeningnummer doorsturen , dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.