Skip to main content
Antwoord

Adres verkeerd

  • January 11, 2018
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Mijn post van Proximus wordt naar een verkeerd adres gestuurd.
Reeds meerdere weken, ik sta ook in 'verhuis' -een Easy Switch ID , maar verhuis helemaal niet.
Ik heb met de klantendienst gebeld, ze gooien de telefoon gewoon dicht. Uiteindelijk is er een klacht van mij naar de Ombudsman van de media.
Ik wordt het langzaam aan beu.
Graag de oplossing.
Frans

Beste antwoord door JanDe

Vreemd en spijtig verhaal, Frans. Graag checken we je gegevens. Stuur ze naar ons via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Bedankt. Jan
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 16, 2018
Vreemd en spijtig verhaal, Frans. Graag checken we je gegevens. Stuur ze naar ons via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Bedankt. Jan