Ik stuurde een aangetekend schrijven naar proximus dat afgeleverd werd op 2 januari 2018. Hierbij vroeg ik Omschakeling van Mobilus M naar Mobilus S op 10 januari. Ik zie dat er hier geen gevolg aan werd gegeven (op de app smartphone zie ik dat er gewoon een nieuwe periode begint Mobilus M...). Ik vind het ook nogal flauw dat jullie klantendienst gewoon niet per e-mail te bereiken is. Bij ons op het werk is bellen tijdens de kantooruren taboe, waarom maken jullie alles zo omslachtig en klantonvriendelijk?!
icon
Beste antwoord door JanDe 16 januari 2018, 13:18
Luc, je kan een bericht sturen via onze website, onderaan vind je "contact" en daar is een e-mail optie. 😉 Of je kan via deze link
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 of een privébericht op Facebook of Twitter je vraag doorgeven. Met liefst zoveel mogelijk info, zoals klantennummer.Succes.
Bekijk origineel