Skip to main content
Antwoord

Kadofilm

  • January 10, 2018
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Ik heb een kadofilm bekeken en nu word hij aangerekend en normaal is hij toch gratis?

Beste antwoord door Joel M

Beste max900,

Ik heb de nodige rechtzetting opgemaakt via 6893035349, bedrag 3,99EUR.

Bewijs volgt via de post.


Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 15, 2018
Hallo Max, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • January 15, 2018
Hallo Max, kan je ons via een privébericht jouw klantrekeningnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
.
Ja dat zou ook wel beter kunnen. Ik heb iedere maand een cadeaufilm. Er zou een systeem moeten zijn dat die films bij rechthebbenden op nul staat bij bestelling op het menu.
Ik durf die cadeaufilm al niet nemen omdat er inderdaad steeds een tarief bij staat.
En eenmaal aangerekend krijg je weer gedoe, mailen, bellen ect...

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2018
Beste max900,

Ik heb de nodige rechtzetting opgemaakt via 6893035349, bedrag 3,99EUR.

Bewijs volgt via de post.


Groetjes,

Joël