Skip to main content

Compensatie

  • January 15, 2018
  • 4 reacties
  • 1157 Bekeken

Heel mooi van proximus deze jeste.
Als je nu mijn ander probleem nog eindelijk eens zou oplossen waar je al 4 maand met bezig bent en nog niet in orde ( inruilen punten ) dan ben je top. Grts. Marc
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Apprentice
  • January 15, 2018
Krijgt sowieso iedereen deze compensatie? ik heb nog geen sms hierover ontvangen. De installatie is woensdag uitgevoerd, maar ik heb enorm veel problemen gehad voor de bestelling door te voeren, daarna was het adres niet correct vermeld van de installatie, en toen konden ze mijn nummer niet meer overzetten en heb ik dus helaas een nieuw nummer gekregen, dus ik verwacht ook deze compensatie!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 15, 2018
De compensatie is voor iedereen die tv heeft bij ons.

De sms'en worden niet naar al onze klanten tegelijk gestuurd, indien je er nog geen ontvangen hebt, zal die in de loop van de dag nog komen.

Groeten

Ik heb in mijn pakket als Movies & Series! Wat dan?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 16, 2018
Beste Walter, in dat geval krijg je gewoon de andere 2 boeketten gratis. Groetjes Freya