Skip to main content

Serieopnames, opnames e.d.

  • January 3, 2018
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
Al voor gebeld. Het eerste voorstel was een happy house bezoek voor een decoder waarop serieopnames niet kunnen gewist worden. Dan vroeg men mij de decoder om te ruilen, dat zou niet met de post kunnen en dàn wéér wel. Naar een Kiala punt geraak ik niet , dat ligt op kilometers hier vandaan. Dan was de uitleg: omruilen en bezoek is niet nodig, het probleem ligt bij ons en zou moeten opgelost geraken. Decoder full reset gedaan, idem voor modem. Ook lopen opnames vaak vast of zijn verdwenen of zijn maar gedeeltelijk opgenomen zo'n 3 minuten van de effectieve 45 minuten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Apprentice
  • January 3, 2018
heb hetzelfde probleem alles gereset geen verandering hun oplossing is dat ik doorgeef welke serie opnames ik we wil zodat zij dat dan kunnen doen het is wel niet de bedoeling dat ik daar iedere keer voor moet bellen

Peter66
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Guru
  • January 15, 2018
Proximus heeft mijn probleem netjes opgelost ! Thanks !