Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Mijn abbo is afgesloten maar hoe kan ik iemand bereiken die dit terug in orde brengt? Ik vind nergens iets. Ter info het is al even betaald en ik heb nog steeds geen service. En nog een vraag, als ik afgesloten ben kan niemand mij bellen, sturen, of eender. Kan dit zomaar? In plaats van dat ze gewoon zorgen dat je niets meer kan maar wel nog dingen ontvangt zoals bij ORANGE.
Tijdens kerstdagen mag je niet klagen maar dit gaat er over. Van zaterdagmorgen 23 tot dinsdag 26 zullen we zonder tv/ internet/ telefoon zitten. Dit is geweten bij proximus maar daar doen ze niks aan. Er waren werken gepland, zonder communicatie naar ons toe, en die moeten gewoon verder uitgevoerd worden. Klantendienst zegt simpel; geduld hebben tot dinsdag. Situatie = Op zaterdagmorgen 23 december om 10 u wordt er in onze straat en net voor onze deur ineens een andere kabel (?) gestoken. Gevolg; alles tijdelijk (!) afgesloten. Maar smiddags blijken de werkmannen weg te zijn. Helaas hebben we dan nog steeds geen tv/internet/telefoon. Gelukkig heb ik een gsm dus stuur een bericht naar proximus om mij te contacteren en een probleem te melden. De technische dienst belt mij maar zegt enkel dat er werken gepland staan en dat die eerst volledig afgerond moeten worden voor dat proximus iets wilt doen. Dus "geduld tot dinsdag mevrouw" en ook zelfs "als proximus u niet verder wilt helpen da
Ik kreeg deze maand op 15-01-2018 mijn factuur van Proximus. Ik lees op mijn factuur onder de detail Familus dat ik ook een “Boeket Select NL” heb. Als ik mijn factuur bekijk zie ik enerzijds de kostprijs van het Familus online bij Proximus aan € 67 per maand. Als ik daar nog de andere zaken bijtel, kom ik niet aan het bedrag van € 95,47 tenzij het “Boeket Select NL” dit verschil maakt. Ik betaal volgens mijn factuur (zie pdf in bijlage) voor Familus € 83,15 per maand. Nochtans zit er buiten dit Boeket Select alles in bij Familus… Tijdens een gesprek met de klantendienst zei men me dat ze dit (oude) Boeket er niet konden afhalen omdat dit zou maken dat ik geen NL zenders meer zou hebben???? Dit is dan eigenlijk mijn Familus pakket? Op de vraag wat te doen of waarom ik dan 83,15 EUR moet betalen voor dit pakket ipv de 67 EUR (nu zelfs promo 47 EUR), bleef men het antwoord schuldig. Na wat zoeken op internet kwam ik uit dat het Boeket Select inderdaad een oudere formule is (1e hel
blijkbaar heb ik mijn factuur 2 keer betaald. hoe krijg ik mijn geld terug? of word deze gehouden voor de volgende maand?
ik had vroeger netflix apart, maar nu zit dat in mijn abonnement. hoe kan ik netflix instaleren op mijn twee tablets van mijn kinderen? via proximus?
Ik start de dag graag met wat ochtendtelevisie. Surprise, alweer geen TV. Nog iemand hetzelfde?
Opnieuw verscheen vandaag, nog maar eens, de foutmelding dat wegens "inactiviteit" mijn tv ging uitvallen, tenzij ik op een toets zou drukken. Die vreemde melding verschijnt regelmatig, al jaren. Waarom? Als ik actief aan het kijken ben, dan kan de term "inactiviteit" toch onmogelijk van toepassing zijn? Plus dat belachelijke "Druk op een toets": over welke toets gaat het? Er is immers geen enkele toets die iets uithaalt. Het enige dat ik kan doen als die melding verschijnt is mijn TV afzetten en dan weer aanzetten, want als ik die foutmelding negeer dan valt mijn TV inderdaad na een tijd uit. Wat veroorzaakt die dwaze melding en het uitvallen van mijnTV?
In mijn aanrekening van 8/1/18 zag ik de "Rubriek Allerlei" een som van 4,07 € en ik kan niet achterhalen waarover dit gaat. Kan er mij langs deze weg iemand helpen. Dank bij voorbaat
Spijtig wij zijn met vakantie van 17 t/m 31 januari. Niks profijt! Daar komt nog bij dat wij al betalen voor voetbal! Wordt dit dan in mindering gebracht voor 2 weken.
Sorry maar ik vind nergens een mail adres voor een klacht en via tel...een ernstig probleem. Gezien de openbaarheid van ... geef ik niet graag men gsm nr en klantnr en factuurnr. Vanddag een vraag gesteld via de 080022800 betreffende nazicht getrouwheidspunten die ik op 24-12 omgewisseld had naar beltijd,deze vind ik niet terug op men factuur van 10-1 -18 Zijn deze al verrekent dan toch graag enige duiding ervan.De mevrouw zei dat enkel de premium club deze zaken beheert,en zij gaf me het nr 078/151910 .Om binnen te geraken op het nr 0800 moest ik 21 minuten wachten .Op het nr 078 optie 4: 11 minuten en dan maar ingehaakt ,en terug opnieuw maar dan optie 2 voor 8 minuten en ik terug ingehaakt .Om moedeloos van te worden,en met beetje volhouden heeft proximus een algehele tevredenheid...
Dit weekend merkte ik dat men diensten waren afgesloten door een onbetaalde factuur heb dit onmidellijk betaald via de site via belfius maar ja... als ik naar mijn proximus ga staan al men facturen betaald toch wordt ik niet terug aangesloten....
heb via Premiumclub een herlaadbeurt van 5€ besteld . Kreeg bijna direct de herlaadcode , doch deze bevat enkel 11 cijfers ipv de nodige 13 . Blijkbaar is dit nog al voorgevallen .
Vandaag mijn factuur van proximus ontvangen. Moet zomaar even 70 euro meer betalen voor het mobiel internetverbruik van mijn 12-jarige dochter! Na een lange en zware discussie met het callcenter blijkt dat het mobilus Full Control pakket dikke zever is! Je kan je mobiel internet helemaal niet beperken! De instellingen liggen op voorhand vast: een eerste sms bij het overschrijden van 10 euro van je abonnement en een tweede bij het overschrijden van 60 euro... Vertelt die medewerker, een jong gastje, mij even hoe ik mijn dochter moet opvoeden en haar verantwoordelijkheid moet bijbrengen over het gebruik van mobiel internet... Echt een frank manneke! Op de website staat, in hoofdletters dan nog wel, geschreven dat je met deze mogelijkheid NIET over je maandelijkse bundel kan gaan. Zever, gezever is het! Ben dus nu op zoek naar een andere oplossing! Desnoods voor de hele santeboetiek! Iemand tips?
Beste, Sinds enkele dagen blokkeert netflix plots en buffert tot 25%. Eenmaal daar helpt enkel een restart van mijn v5 modem gezien hij vastloopt. De decoder rebooten verhelpt het probleem niet. Gisteren deed did probleem zich 5x op 1 avond voor wat vrij irritant is. De decoder is via powerline verbonden met de modem. Andere apparaten vertonen geen problemen met de powerline. Met vriendelijke groeten,
Laatst 2 weken slaag ik er niet meer in om verbinding te krijgen met het proximus wifi netwerk met mijn smartphone. Mijn wachtwoord van het wifi netwerk is correct , ten minste in overeenstemming met het etiket van de modem (ik slaag erin om met dit wachtwoord in het configuratie scherm van de modem te komen). Twee andere computers maken nog steeds contact met het wifi netwerk , het wachtwoord werd nooit veranderd. Indien ik met een andere smartphone probeer verbinding te krijgen , geeft deze aan dat het wachtwoord verkeerd is. Frank Demont
Van links naar rechts wordt je door de goede vrienden van het oh zo vriendelijke service center doorgestuurd. Van de ene franstalige naar de andere terwijl ik uitdrukkelijk vraag voor een NEDERLANDSTALIGE. Dan krijg je mensen aan de lijn die bv weigeren hun naam te geven nadat ze je eerst de huidvol schelden. De volgende durft zijn supervisor niet door te geven. Het ene moment bestaat de email DOC@PROXIMUS.COM niet. 1 minuut later oh ik was hem vergeten hij bestaat wel. De ene zegt stuur een betalingsbewijs door binnen het uur staan u diensten open. De andere zegt dit duurd ongeveer 3-4 dagen. 3 UUR 17 MINUTEN 38 SECONDEN aan de telefoon gehangen. en alsnog NIET geholpen TOTAAL NIET @proximus. LEER JULLIE MENSEN EENS FATSOEN EN RESPECT. @proximus WIJ LEVEN IN BELGIE LAAT ONS MET NEDERLANDSTALIGE PRATEN indien gewenst kunnen wij doorverbonden worden naar het franstalig maar niet andersom ! @proximus LEER UW MENSEN REGELS EN WETTEN NA TE LEVEN ALVOOR ZE DENKEN IEM
heb op 4/01/2018 reeds een bericht gestuurd ivm herlaadcode , doch tot op heden nog geen antwoord . Telefonisch is dit ondoenbaar , krijg doodgewoon geen contact met de helpdesk . Heb via MyProximus voor5 € herlaadbeurt bijbesteld , kreeg maar 11 cijfers ipv de nodige 13. Dien voor 26/01 mijn herlaadcode in te brengen of ik ben mijn krediet kwijt . Graag een snelle reactie
Ik zat op mijn laptop te surfen, en mijn vrouw was met de tablet bezig op internet. Op mijn laptop heb ik zo een metertje dat mijn internetsnelheid continue meet. Mijn Nas was intussen ook nog een bestand aan het downloaden. Alles ging heel vlot, en de downloadsnelheid schommelde rond de 134Mbps. Plots begon dat metertje te schokken dat het niet schoon meer was om te zien. En dan plots zakte de snelheid ineens naar 2,62Mbps. Ik dacht wat is dat nu ... Ja en toen werd ik wakker en besefte ik dat dat de realiteit is hier in Biron 2,62/0,28Mbps. Sorry, lezers aan de andere kant van dit forum dat ik jullie met deze titel op het verkeerde been heb gezet. Dat is dus zeer traag internet hier, en ja het is van Proximus, dus zeer ouderwetse ADSL. Het is nu juist de "30 dagen zonder klagen" dus bezie ik dat positief. Traag internet heeft het voordeel dat je intussen, terwijl al die bits en bytes binnenschuiven, van het landschap kan genieten. Als ik straks ga slapen kan ik weer drom
Hallo, ik heb sinds 13 jaar internet van proximus en wil nu op mijn B-box3 enkele extra routers installeren maar ik heb de accountgegevens nodig die ik natuurlijk niet meer heb om de router aan de praat te krijgen want hij is wel verbonden maar ik kan er niet mee op internet. Vind het wel vreemd want mijn vorige B-box2 vroeg nooit naar mijn gegevens....
Is het mogelijk om de uitgaande verbindingen van je modem te beheren? Ik vermoed dat er in mijn computer ingebroken is, en wou dit op deze manier proberen na te gaan.
Ik vind het niet kunnen dat Proximus plots de korting van 5 EUR op de Smart+ 15 packs vermindert naar 2 EUR. Bovendien wordt het pack ook duurder (+1 EUR). Als je met 3 abonnementen op je factuur zit, verhoogt dit de factuur met 12 EUR per maand voor exact dezelfde diensten. Daar komt nog bij dat de korting voor de tweede decoder van 4 EUR naar 2 EUR vermindert. Goed bezig, Proximus.... Is dat hoe jullie trouwe klanten belonen? Ik vind het zo jammer. En dan zijn ze verwonderd dat je uitkijkt naar een andere leverancier...
Hoi Hoi Kan je met een Tittimus abonnement ook gratis internationaal bellen in het weekend en s'avonds Gr John
Hallo heb juist een telefoon ( voor vaste lijn) gekocht hoe moet ik deze aansluiten is de eerste keer dat ik een vast toestel heb.
Sinds gisteravond ( 21.00 u ongeveer ) heb ik gemerkt dat de 5Ghz wifi bijna nietmeer bereikbaar is terwijl ik die elke dag gebruik. Ik weet dat er soms momenten zijn van iets dat wifi niet komt door de streek waar je woont maar dit is nu al bijna meer dan 24u. Mijn 5GHz blijkt soms ook gewoon onzichtbaar te zijn in de lijst. Ik heb m'n 750GB zeker nog niet bereikt, en dit wordt best irritant. Soms heb ik helemaal geen connectie meer tot het internet dus moet ik de 2.4 GHz gebruiken die heel erg langzaam werkt ( doordat de meeste apparaten op de 2.4 zitten ) Ik heb een post beken van kanaal te veranderen maar die gold alleen voor de 2.4 GHz, de 5GHz heeft andere kanalen en ik zou graag 'n oplossing willen. ( modem opnieuw opstarten enz heeft niet gewerkt )
ik heb verleden week voor 150 belminuten aan punten omgeruild ik heb daar twee keer bevestiging van gekregen niettemin blijft mijn telefoonrekening maar stijgen en vind ik er van die belminuten niets van terug op mijn verbruik. Na intussen al langer dan drie uur met de verschillende diensten aan de telefoon te hebben gepraat sta ik nog even ver . Word het niet stilletjes aan tijd dat ze een degelijke helpdesk oprichten. Wij worden gewoon doorverbonden en doorverbonden tot er ineens niemand meer opneemt dokki33
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.