Sorry maar ik vind nergens een mail adres voor een klacht en via tel...een ernstig probleem.
Gezien de openbaarheid van ... geef ik niet graag men gsm nr en klantnr en factuurnr.
Vanddag een vraag gesteld via de 080022800 betreffende nazicht getrouwheidspunten die ik op 24-12 omgewisseld had naar beltijd,deze vind ik niet terug op men factuur van 10-1 -18
Zijn deze al verrekent dan toch graag enige duiding ervan.De mevrouw zei dat enkel de premium club deze zaken beheert,en zij gaf me het nr 078/151910 .Om binnen te geraken op het nr 0800 moest ik 21 minuten wachten .Op het nr 078 optie 4: 11 minuten en dan maar ingehaakt ,en terug opnieuw maar dan optie 2 voor 8 minuten en ik terug ingehaakt .Om moedeloos van te worden,en met beetje volhouden heeft proximus een algehele tevredenheid...
Antwoord
Help
Beste antwoord door LorentzV
Dag Staff,
Kan jij ons jouw klantnummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Kijk het dan zeker met jou na. Indien je ons per mail wenst te contacteren, kan je het webformulier invullen op https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html.
Groetjes,
Lorentz.
Kan jij ons jouw klantnummer even doorgeven via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679? Kijk het dan zeker met jou na. Indien je ons per mail wenst te contacteren, kan je het webformulier invullen op https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/welkom-bij-support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html.
Groetjes,
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
