Skip to main content
Antwoord

Netflix buffer 25%

  • December 29, 2017
  • 6 reacties
  • 744 Bekeken

Beste,

Sinds enkele dagen blokkeert netflix plots en buffert tot 25%.
Eenmaal daar helpt enkel een restart van mijn v5 modem gezien hij vastloopt.
De decoder rebooten verhelpt het probleem niet. Gisteren deed did probleem zich 5x op 1 avond voor wat vrij irritant is.
De decoder is via powerline verbonden met de modem. Andere apparaten vertonen geen problemen met de powerline.

Met vriendelijke groeten,

Beste antwoord door Jean-PaulS

We vermoeden dat er toch een communicatiefout kan zijn via de Powerline adapters. Kan je dit eens overlopen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html groeten Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • December 29, 2017
powerlines zijn dikwijls het probleem bij video streaming op de decoder, zeker de PLC's niet via een netverdeelstekkerdoos voeden maar rechtstreeks in een stopcontact steken, andere apparaten die internetten zullen daar inderdaad minder of geen last van hebben.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 29, 2017
Goeiemiddag. Ik heb dit even doorgegeven aan onze collega's die de server beheren. Daar kan men kijken wat de oorzaak van dit probleem zou zijn. We houden je op de hoogte. Groeten, Charlotte.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 6, 2018
Beste,
Heeft u inmiddels al nieuws?
Ik heb de ingebouwde netflix netwerktest eens uitgevoerd deze geeft een rood kruis aan bij netflix server 1 met code nw-2-5.
Bij een herstart van netflix werkt het weer. Andere netflix apps werken perfect en tv kijken ook.
Mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 8, 2018
We vermoeden dat er toch een communicatiefout kan zijn via de Powerline adapters. Kan je dit eens overlopen?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html groeten Jean-Paul

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 16, 2018
Na wat resetten en wisselen van plaats hebben we tot nu toe geen onderbrekingen meer gehad. Hopelijk blijft het zo!
Bedankt

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 17, 2018
Ik ben blij dit te horen! Groetjes, Charlotte