Beste,
Sinds enkele dagen blokkeert netflix plots en buffert tot 25%.
Eenmaal daar helpt enkel een restart van mijn v5 modem gezien hij vastloopt.
De decoder rebooten verhelpt het probleem niet. Gisteren deed did probleem zich 5x op 1 avond voor wat vrij irritant is.
De decoder is via powerline verbonden met de modem. Andere apparaten vertonen geen problemen met de powerline.
Met vriendelijke groeten,
Antwoord
Netflix buffer 25%
Beste antwoord door Jean-PaulS
We vermoeden dat er toch een communicatiefout kan zijn via de Powerline adapters. Kan je dit eens overlopen?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html groeten Jean-Paul
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html groeten Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
