Van links naar rechts wordt je door de goede vrienden van het oh zo vriendelijke service center doorgestuurd.
Van de ene franstalige naar de andere terwijl ik uitdrukkelijk vraag voor een NEDERLANDSTALIGE.
Dan krijg je mensen aan de lijn die bv weigeren hun naam te geven nadat ze je eerst de huidvol schelden.
De volgende durft zijn supervisor niet door te geven.
Het ene moment bestaat de email DOC@PROXIMUS.COM niet.
1 minuut later oh ik was hem vergeten hij bestaat wel.
De ene zegt stuur een betalingsbewijs door binnen het uur staan u diensten open.
De andere zegt dit duurd ongeveer 3-4 dagen.
3 UUR 17 MINUTEN 38 SECONDEN aan de telefoon gehangen.
en alsnog NIET geholpen TOTAAL NIET
@proximus.
LEER JULLIE MENSEN EENS FATSOEN EN RESPECT.
@proximus
WIJ LEVEN IN BELGIE LAAT ONS MET NEDERLANDSTALIGE PRATEN
indien gewenst kunnen wij doorverbonden worden naar het franstalig maar niet andersom !
@proximus
LEER UW MENSEN REGELS EN WETTEN NA TE LEVEN ALVOOR ZE DENKEN IEMAND DE HUID TE KUNNEN VOLSCHELDEN.
en klant is koning maar geen enkel van jullie medewerkers denkt hierover.
Bladzijde 1 / 1
En had u ook een vraag ? Graag via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes Jan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.