Ik kreeg deze maand op 15-01-2018 mijn factuur van Proximus. Ik lees op mijn factuur onder de detail Familus dat ik ook een “Boeket Select NL” heb. Als ik mijn factuur bekijk zie ik enerzijds de kostprijs van het Familus online bij Proximus aan € 67 per maand. Als ik daar nog de andere zaken bijtel, kom ik niet aan het bedrag van € 95,47 tenzij het “Boeket Select NL” dit verschil maakt. Ik betaal volgens mijn factuur (zie pdf in bijlage) voor Familus € 83,15 per maand. Nochtans zit er buiten dit Boeket Select alles in bij Familus…
Tijdens een gesprek met de klantendienst zei men me dat ze dit (oude) Boeket er niet konden afhalen omdat dit zou maken dat ik geen NL zenders meer zou hebben???? Dit is dan eigenlijk mijn Familus pakket? Op de vraag wat te doen of waarom ik dan 83,15 EUR moet betalen voor dit pakket ipv de 67 EUR (nu zelfs promo 47 EUR), bleef men het antwoord schuldig.
Na wat zoeken op internet kwam ik uit dat het Boeket Select inderdaad een oudere formule is (1e helft 2009), en dat dit een redelijk breed aanbod van zenders bevatte waarvan er al een deel niet meer aangeboden worden: Disney Cinemagic, Boomerang, Tiji, Canal J, Filles TV, Mangas, Mezzo, tvBreizh, UsdhuaiaTV, Animaux, Odysée, Histoire, Eurosport2, AB Moteurs, Chasse&Peche, National Geographic Channel, Karaoke Channel, en volgende HD-zenders, BBC HD, Exdqi Culture HD, Discovery VhannelHD, History Channel HD, National Geographic HD, Disney HD, MTV HD... Dat kostte toen € 14,95 per maand.
Ik wil dus gefactureerd worden en de diensten krijgen zoals iedereen anders en zoals deze overal zijn aangekondigd aan de prijs zoals aangekondigd.
Bladzijde 1 / 1
Zie topic: https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/boeketten-12066
Best terugbellen of online onder myproximus het boeket er af gooien. Dat kan niet zijn dat je VTM en zo zou verliezen. Ik ken het pakket evenwel niet.
Vergelijk even of er niets anders in je pakket extra betalend actief staat, succes !
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-je-tuttimus-of-familus-samen.html?pack=familus&tvoption=not_interested
Best terugbellen of online onder myproximus het boeket er af gooien. Dat kan niet zijn dat je VTM en zo zou verliezen. Ik ken het pakket evenwel niet.
Vergelijk even of er niets anders in je pakket extra betalend actief staat, succes !
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_familus_composer/particulieren/producten/packs/stel-je-tuttimus-of-familus-samen.html?pack=familus&tvoption=not_interested
Beste Kurt, als ik het goed begrijp wens je dit bijkomend boeket te annuleren. Dit brengt wel tot gevolg dat je dan de inbegrepen zenders hiervan niet meer zal kunnen bekijken. Dit heeft echter geen invloed op je andere Nederlandstalige zenders. Kan je het betrokken klantennummer geven via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.