Skip to main content
Antwoord

Abb afgesloten

  • January 15, 2018
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Dit weekend merkte ik dat men diensten waren afgesloten door een onbetaalde factuur heb dit onmidellijk betaald via de site via belfius maar ja... als ik naar mijn proximus ga staan al men facturen betaald toch wordt ik niet terug aangesloten....

Beste antwoord door HeidiE

Dag Natje2710,

Kun je ons (in privébricht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Dag Natje2710,

Kun je ons (in privébricht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE