Skip to main content
Beantwoord

Vebinding Wifi op smartphone

  • January 15, 2018
  • 3 reacties
  • 568 Bekeken

Laatst 2 weken slaag ik er niet meer in om verbinding te krijgen met het proximus wifi netwerk met mijn smartphone.

Mijn wachtwoord van het wifi netwerk is correct , ten minste in overeenstemming met het etiket van de modem (ik slaag erin om met dit wachtwoord in het configuratie scherm van de modem te komen).

Twee andere computers maken nog steeds contact met het wifi netwerk , het wachtwoord werd nooit veranderd.

Indien ik met een andere smartphone probeer verbinding te krijgen , geeft deze aan dat het wachtwoord verkeerd is.

Frank Demont

Beste antwoord door SamuelD

Frank,

Je dient in te loggen als user en als wachtwoord dien je het modem of user password te gebruiken die ook op het etiket aan de achterkant van je modem staat. Indien dit niet lukt raad ik je aan de modem eens te resetten en opnieuw te proberen, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 15, 2018
Mijn wachtwoord van het wifi netwerk is correct , ten minste in overeenstemming met het etiket van de modem (ik slaag erin om met dit wachtwoord in het configuratie scherm van de modem te komen).

pas op je wachtwoord om in je modem te geraken (user password) is niet deze om op wifi te geraken (wireless key) die ook op het etiket staat van je modem

wireless key:


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 15, 2018
Heb deze alle twee geprobeerd , maakt geen verschil , verificatie mislukt telkens.

Frank

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Frank,

Je dient in te loggen als user en als wachtwoord dien je het modem of user password te gebruiken die ook op het etiket aan de achterkant van je modem staat. Indien dit niet lukt raad ik je aan de modem eens te resetten en opnieuw te proberen, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/welkom-bij-support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html