Skip to main content
Antwoord

Herlaadcode

  • January 14, 2018
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

peter17
heb op 4/01/2018 reeds een bericht gestuurd ivm herlaadcode , doch tot op heden nog geen antwoord .
Telefonisch is dit ondoenbaar , krijg doodgewoon geen contact met de helpdesk .
Heb via MyProximus voor5 € herlaadbeurt bijbesteld , kreeg maar 11 cijfers ipv de nodige 13.
Dien voor 26/01 mijn herlaadcode in te brengen of ik ben mijn krediet kwijt .
Graag een snelle reactie

Beste antwoord door AzizA

Hallo Peter, men heeft de herlaadcode verwisseld met de serienummer, dwz dat de serienummer de herlaadcode is, kan je dit eens proberen? Groetjes, Aziz
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Fonz
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 14, 2018
Eerlijk gezegd, ik snap niet dat je met herlaadcodes wil werken...
Je bestelt en betaalt via myproximus site herladen.
Waarom via een in te geven code, en niet rechtstreeks je saldo op je pay and go bijladen ???
Ik laaddt altijd direct lmijn saldo bij en dat is binnen de 10 seconden actief, zonder dat ik iets moet doen (behalve het bedrag overmaken via mijn bank contact kaart en Digipass toestelletje. Vermits je nu ook al betaalt voor een code te bekomen zal het betaalprotocol wel niet het probleem zijn.

Martin
  • January 15, 2018
Om premium punten op te gebruiken imho ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Hallo Peter, men heeft de herlaadcode verwisseld met de serienummer, dwz dat de serienummer de herlaadcode is, kan je dit eens proberen? Groetjes, Aziz