heb op 4/01/2018 reeds een bericht gestuurd ivm herlaadcode , doch tot op heden nog geen antwoord .
Telefonisch is dit ondoenbaar , krijg doodgewoon geen contact met de helpdesk .
Heb via MyProximus voor5 € herlaadbeurt bijbesteld , kreeg maar 11 cijfers ipv de nodige 13.
Dien voor 26/01 mijn herlaadcode in te brengen of ik ben mijn krediet kwijt .
Graag een snelle reactie
Bladzijde 1 / 1
Eerlijk gezegd, ik snap niet dat je met herlaadcodes wil werken...
Je bestelt en betaalt via myproximus site herladen.
Waarom via een in te geven code, en niet rechtstreeks je saldo op je pay and go bijladen ???
Ik laaddt altijd direct lmijn saldo bij en dat is binnen de 10 seconden actief, zonder dat ik iets moet doen (behalve het bedrag overmaken via mijn bank contact kaart en Digipass toestelletje. Vermits je nu ook al betaalt voor een code te bekomen zal het betaalprotocol wel niet het probleem zijn.
Je bestelt en betaalt via myproximus site herladen.
Waarom via een in te geven code, en niet rechtstreeks je saldo op je pay and go bijladen ???
Ik laaddt altijd direct lmijn saldo bij en dat is binnen de 10 seconden actief, zonder dat ik iets moet doen (behalve het bedrag overmaken via mijn bank contact kaart en Digipass toestelletje. Vermits je nu ook al betaalt voor een code te bekomen zal het betaalprotocol wel niet het probleem zijn.
Om premium punten op te gebruiken imho ?
Hallo Peter, men heeft de herlaadcode verwisseld met de serienummer, dwz dat de serienummer de herlaadcode is, kan je dit eens proberen? Groetjes, Aziz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.