Skip to main content
Antwoord

Afgesloten

  • January 16, 2018
  • 3 reacties
  • 1035 Bekeken

Beste,

Mijn abbo is afgesloten maar hoe kan ik iemand bereiken die dit terug in orde brengt? Ik vind nergens iets. Ter info het is al even betaald en ik heb nog steeds geen service. En nog een vraag, als ik afgesloten ben kan niemand mij bellen, sturen, of eender. Kan dit zomaar? In plaats van dat ze gewoon zorgen dat je niets meer kan maar wel nog dingen ontvangt zoals bij ORANGE.

Beste antwoord door FreyaVR

Beste, in pricipe wordt je in eerste instantie geschorst en zou je dus inderdaad nog wel oproepen moeten kunnen ontvangen. Pas in een later stadium wordt je definitief afgesloten. Kan je het betrokken gsmnummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • January 16, 2018
In principe komt u bij onbetaalde facturen - na herinnering - eerst in "minimum dienst" = u kunt niet meer bellen (gratis nooddiensten uitgezonderd) maar kunt wel gebeld worden
Enkel Px (backend) medewerkers kunnen je m.b.t. activatie verder helpen

Martin
  • January 16, 2018
Inderdaad gewoon even wachten tot iemand van Proximus hier je topic leest om je verder te helpen en indien er geen reactie moest komen kun je nog altijd een privébericht sturen
of het "mail ons" online formulier invullen die je vind op http://proximus.be/contact

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • January 17, 2018
Beste, in pricipe wordt je in eerste instantie geschorst en zou je dus inderdaad nog wel oproepen moeten kunnen ontvangen. Pas in een later stadium wordt je definitief afgesloten. Kan je het betrokken gsmnummer via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya