Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Graag zou ik voor mijn kinderen een MyProximus account hebben waar ze elk hun eigen verbruik in de gaten kunnen houden. Echter vind ik nergens online een uitleg hoe je dat moet doen. Momenteel zit mijn zoon aangemeld via mijn account maar heeft hij uiteraard véél te véél rechten (facturatie, aankoop extra volume, wijzigen opties, etc..) Kan iemand mij hierin verder helpen aub? Dank bij voorbaat!
Ik probeer al maanden mijn punten in te ruilen maar steeds als ik iets wil registeren krijg ik de melding dat mijn e-mailadres vereist is. Elke keer opnieuw probeer ik deze te koppelen maar krijg de melding dat er wegens technische problemen mijn gegevens niet werden opgeslaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Help!
Hallo Iedereen, Vandaag ontving ik een schrijven dat proximus de dienst Home Control zal stopzetten. Ik krijgen ter compensatie, net zoals iedereen, een bon van 278 euro voor de aanschaf van een standaard systeem dat je in elke brico kan kopen. Dit voorstel is voor mij onaanvaardbaar als je weet dat ik het proximus systeem heb uitgerust met tal van extra accesoires ( camera's, klavieren, melders..) Al deze extra's kunnen nu de vuilbak in en als ik ze wens te vervangen zal mij dit een pak extra geld kosten.(en dan spreken we nog niet over de gaten die in muren geboord werden...) Na al die jaren waarbij ik trouwe klant ben bij Proximus ben ik nu het vertrouwen kwijt! Kan dit wettelijk zo maar? Heeft er iemand een idee of testaankoop of de ombudsman hier in kan assisteren? Ik heb vandaag al contact opgenomen met Proximus en ze zouden mij binnen 5 dagen terug contacteren m.a.w. gingen ze er van uit dat ik dit voorstel zo maar zou accepteren. Heeft er al iemand een tege
Op 30/12/17 ben ik van abonnement veranderd binnen Proximus. In mijn vorig pack was boeket multi NL gratis, nu moet ik ervoor betalen. In de winkel van Proximus was me nochtans belooft dat dit niet zou veranderen. Ik wil graag mijn vorig pack terug of in mij huidig pack ook boeket multi NL gratis. Zoals het nu is moet ik voor hetzelfde meer betalen??? Terwijl het toch de bedoeling was om goedkoper te zitten.
Ik ben al meer als 1 week aan t aanklagen dat mijn tv en internet extreem slecht werkt. Technieker langs geweest, resultaat was nog minder beeld en internet. Moest een afspraak gemaakt worden met een lasser, meer als 1 week wachten blijkbaar. Nu kunnen/willen ze niet meer helpen bij de technische dienst omdat er een afspraak staat met de lasser op 5/2.... blijkbaar zijn die afspraken heilig want nu kunnen ze niets meer doen. Dus na tussenkomst technieker nog slechter beeld en internet, en als klant kun je niets meer doen!!! Zelfs een klachtendossier openen weigeren ze! Is verdomme een recht als klant. Alle gesprekken met de klantendienst zijn opgenomen, meer als 4 uren aan telefoon gehangen de laatste dagen vooral wachten, hallucinante gesprekken gehad met personen die iedere keer andere problemen opnoemen en standaard zinnen aframmelen alsof t voorgeprogrammeerde zombies zijn. Te belachelijk voor woorden..... wat best doen???? Ik publiceer dit ook via sociale media, hopelijk schiet er
Wat me opvalt is dat elke dag, zonder dat ik ook maar iets doe met internet, ik toch gemiddeld al 400MB verbruik. Waarschijnlijk doordat er "overhead" aan data over de lijn gaat om de verbinding in stand te houden en meer van dat soort zaken. Het lijkt me onderdeel van de dienst die geleverd wordt en niet bij mij van mijn 100GB af zou mogen gaan. Eigenlijk heb ik dus "maar" 87GB op maandbasis. Zie ik dit verkeerd, het lijkt me oneerlijk. Proximus zou deze overhead niet mee mogen laten tellen bij mijn verbruik
Wouter M, U reageerde kort op mijn topic :" myproximus gsm status raadplegen ", maar dan bleef het stil ... Kort : op myproximus voor pay&go is het niet mogelijk de "oproep- en herlaadgeschiedenis " te raadplegen. Bij het aanklikken , krijg je gewoon een blanco pagina . Dus details niet na te zien. Dit probleem is niet nieuw . Naar aanleiding van een zelfde probleemstelling hieromtrent en weinig reactie op forum en van support, kregen we na een brief aan CEO Proximus van Corporate.Myproximus volgende info , en dit op 28/7/2017 quote Zoals ik u gisteren telefonisch heb bevestigd werd het it ticket : IM8377701 met de volgende reden afgesloten : The issue will be solved with a fix from PUDB. currently there is no solution possible for customers as the issue is to be fixed with a design change. We are working to change the performance. Heb deze info naar de collega van de VIP cel gestuurd zodat zij dit ook verder kan opvolgen. Met vriendelijke groeten, Het my proximus team --
Na 3 weken te wachten en 20 telefoontjes hebben we uiteindelijk eens een afspraak kunnen maken voor een technieker te laten langskomen omdat we zijn verhuisd. Bel je vandaag in de ochtend zeggen ze ja uw afspraak staat vast ze zullen je vandaag bellen als ze vroeger kunnen of niet. In de namiddag nog steeds geen telefoon dus bel je maar zelf en kom je te horen dat er dus helemaal geen afspraak vast staat en je weer een week moet wachten???! Hoe is dit mogelijk???! Moet een mens zich nu echt zo kwaad maken om eens te doen wat jullie JOB is ??? Klanten helpen ?? Je word echter hele tijd van het kastje naar de muur gestuurt en dat is nu wel echt geen klantenservice!!!! Word eens tijd dat jullie, jullie JOB eens fatsoenlijk uitvoeren. Het is op 3 maanden tijd al de 2de aanvaring die ik heb met jullie!
Maanden na het persbericht van Proximus over de rollout van VoLTE valt het internet nog steeds weg wanneer ik aan het bellen ben. Dit probleem had ik met mijn iPhone 6 en ondertussen iPhone 7. Onder 'Cellular' instellingen staat bij "Voice & Data" '4G' ingesteld. Ik heb ook nooit het SMS bericht gekregen dat werd vernoemt in het persbericht.
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series. Lees het hele artikel hier We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.
Al geruime tijd geen werking meer na inlog,steeds foutmelding. vorige week via FB hulp gevraagd zou in orde komen week later niks in orde?
Al enkele weken sterke wifi maar geen internet op tablet en telefoon. Na lang zoeken door twee techniekers probleem opgelost. Een van de drie wifiversterkers zorgde voor dit probleem. Dus opgepast wanneer je goedkope versterkers koopt......
Na 7 weken wekelijks contact met de klantendienst probeer ik het maar eens op deze manier; - Halverwege december tuttimus klant geworden - Onterechte factuur gekregen. Bij betwisting gelijk gekregen en retributie beloofd, maar daar valt bij de volgende telefoon alweer niks van terug te vinden - Tot op heden werkt my proximus nog altijd niet. Gevolg: geen digitale tv op laptop of gsm's, geen controle over verbrui - Vriendin is pas een 2tal weken geleden eindelijk overgeschakeld met de gsm - Ondanks wekelijks te bellen (en elke keer een ander antwoord te krijgen) ben ik na 7 weken nog altijd niet overgeschakeld. Elke keer wordt beloofd dat het binnen de 72u zal opgelost zijn. Intussen zit ik dus al bijna 2 maand zonder mobiel internet of bellen. Concrete vraag: gaat er hier EINDELIJK eens iets aan gedaan worden en wordt er eindelijk eens een deftige compensatie geregeld voor een niet werkend product, of word ik gewoon verder aan het lijntje gehouden?
Beste, Mijn bestelling die ik deze morgen geplaatst heb voor gratis 60 minuten, zijn nog altijd niet geactiveerd in mijn account. De Keyser Patrick
We hebben 3 decoders,een is er vervangen vorige week,nu werken er 2 en de derde niet We hebben ze geconfigureerd en de derde gaat nog steeds niet Er staat op dat er teveel decoders zijn aangesloten zijn Maar het zijn er nog altijd drie net zoals voorheen Wat nu?
Beste, Een vriend van mij heeft Proximus webmail en heeft hiermee problemen als hij stuurt naar zijn eigen mail account. Dus de persoon in kwestie zit in zijn proximus webmail en stuurt een mail naar zijn eigen proximus webmail mailadres en deze komt niet toe. Alvast bedankt om te helpen. Gr, Lode
Ik probeer sinds enkele dagen een Proximus-abonnement met IPhone X 64GB te bestellen, maar ik als ik de optie kies om mijn huidige telefoonnummer te behouden, kan ik in de drop down-lijst niet Proximus selecteren hoewel er expliciet bij de aanbieding vermeld staat dat ze ook geldig is voor Proximus-klanten...
beste, ik heb momenteel Familus Fiber en wens te downgraden naar Internet "Start". Zijn hier kosten aan verbonden? mvg
Beste Proximus, vandaag kreeg ik van jullie een deurwaarder voor een factuur van april en mei 2017. Ik heb jullie meermaals gecontacteerd voor een adreswijziging door te geven, waar ik zelfs uitgelachen ben door één van jullie medewerkers wanneer ik een wijziging wou doorvoeren voor mijn adres. Nu komen jullie na al die maanden naar het adres van mijn ouders met een deurwaarder, en ik maar liefst 1400 EURO dien te betalen! Ik ben niet via mail door jullie gecontacteerd geweest over de openstaande factuur, niet via telefoon! Na 10 maanden (!!!!!!!!) komen jullie aanzetten met een deurwaarder en ik niets maar dan ook niets vooraf heb mogen ontvangen! Jullie hadden mijn emailadres dus hadden me gerust zo kunnen contacteren! Ik betaal dit dan ook helemaal niet! Schandalig gewoon van jullie dat jullie dit maar liefst durven! Ik wil deze week nog een oplossing want dit betaal ik niet!! Gelieve me telefonisch te contacteren of via mail! mvg, Stefanie
Herlaadkaarten van 10 en 15 euro gekocht. Bij herladen altijd foutmelding. Volgens proximus-verkooppunt is de herlaadoptie geblokkeerd. Online herladen met 5 euro werkte daarnet wel.
Hallo! Juist de V6 decoder ontvangen van Proximus. Bij het aansluiten kan ik geen verbinding maken met het internet. Wat ik reeds geprobeerd heb: - Aan- en uitschakelen van de router - Aan- en uitschakelen van de decoder - Andere UTP kabel Zonder resultaat. Steek ik de UTP in de oude decoder, krijg ik direct verbinding. Wie kan me helpen zodat ik dit nieuwe dingetje kan testen? 🙂
Geachte, Ik vat het niet, maar jullie app op android trekt op niets :/ Op google play krijgen jullie een review van 3 sterren. Maar volgens mij is het nog geen sterren waard. Na veel zwoegen en zuchten voor het deftig te laten ben je uren aan het sleutelen voor zelf het probleem te zoeken. En steeds blijf ik met de fout zitten dat de streaming server offline ligt ? Ik gebruik nu op men laptopje Phoenix android, het rare is als ik van men zuster even de code leen om op telenet play te gaan gaat dat allemaal wel zonder enige problemen. Ik heb al meerdere klachten neergelegd maar dit haalt blijkbaar echt niet uit. Zelfs via Phoenix OS en dan proximus TV op de site gaat niet. Is er geen IP TV mogelijk dat zou alles veel sneller en efficiënt laten verlopen dan die app dat dus slecht functioneert. En ook nog eens een vraag als ik vroegtijdig men contract opzeg voor alles moet ik dan nog een boete betalen voor de aflossing van de TV, echt men excuses hiervoor maar
Heb in huis slechte wifi downloadsnelheid. Heb reeds van kanaal veranderd maar nog steeds haal ik maar downloadsnelheden van maar 15 mbs als ik naast de bbox2 sta met mijn laptop of smartphone. Bij familie hebben ze een BBOX3 hangen en daar haal ik een downloadsnelheid van 36 mbs. De downloadsnelheid via kabel is verhoogt naar 70mbs maar de wifi blijft even slecht. Kan deze BBOX2 omgeruild worden naar BBOX3 ?
Sinds een korte tijd heb ik te maken met hoge latency/ping tijdens het spelen van Guild Wars 2. Op verschillende fora zijn er nog mensen van België met Proximus als ISP die dezelfde problemen hebben. Wanneer ik iets anders opstart, andere game, surfen, Netflix, youtube, dan heb ik hier geen last van. Het probleem doet zich enkel voor bij dit ene spel. Als ik in het spel aan andere mensen vraag of zij last hebben van gelijkaardige problemen dan blijkt dat dit niet het geval is.
Vandaag 30/01/2018 valt de zender History regelmatig weg. Geen beeld en geluid meer!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.