DEURWAARDER !

  • 30 January 2018
  • 2 reacties
  • 916 Bekeken

Beste Proximus,

vandaag kreeg ik van jullie een deurwaarder voor een factuur van april en mei 2017.

Ik heb jullie meermaals gecontacteerd voor een adreswijziging door te geven, waar ik zelfs uitgelachen ben door één van jullie medewerkers wanneer ik een wijziging wou doorvoeren voor mijn adres.

Nu komen jullie na al die maanden naar het adres van mijn ouders met een deurwaarder, en ik maar liefst 1400 EURO dien te betalen!

Ik ben niet via mail door jullie gecontacteerd geweest over de openstaande factuur, niet via telefoon! Na 10 maanden (!!!!!!!!) komen jullie aanzetten met een deurwaarder en ik niets maar dan ook niets vooraf heb mogen ontvangen!

Jullie hadden mijn emailadres dus hadden me gerust zo kunnen contacteren!

Ik betaal dit dan ook helemaal niet! Schandalig gewoon van jullie dat jullie dit maar liefst durven!

Ik wil deze week nog een oplossing want dit betaal ik niet!!
Gelieve me telefonisch te contacteren of via mail!

mvg,

Stefanie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Stefanie,

Wanneer het dossier aan een deurwaarder geleverd werd, kunnen wij helaas geen actie meer ondernemen en kan ik slechts aanraden contact met de deurwaarder op te nemen. Documentatie zoals aanrekeningen en aanmaningen verzenden wij standaard per post, met als uitzondering de eerste herinnering per SMS op aanvraag, naar het laatst geregistreerde adres. De deurwaarder werkt met domicilie gegevens.
Ik hoop dat het alvast spoedig tot een goede oplossing komt voor jou.

Groetjes,
Lorentz.
Dag Lorentz,

Ja door eindelijk een medewerker van jullie vast te krijgen die me dergelijk antwoord niet gaf - zijn we erop uitgekomen dat jullie afrekening van 1193 euro voor de maand mei niet correct was! Toch bedankt!

Reageer