1 week zonder deftig tv en internet
Ik ben al meer als 1 week aan t aanklagen dat mijn tv en internet extreem slecht werkt. Technieker langs geweest, resultaat was nog minder beeld en internet. Moest een afspraak gemaakt worden met een lasser, meer als 1 week wachten blijkbaar. Nu kunnen/willen ze niet meer helpen bij de technische dienst omdat er een afspraak staat met de lasser op 5/2.... blijkbaar zijn die afspraken heilig want nu kunnen ze niets meer doen. Dus na tussenkomst technieker nog slechter beeld en internet, en als klant kun je niets meer doen!!! Zelfs een klachtendossier openen weigeren ze! Is verdomme een recht als klant. Alle gesprekken met de klantendienst zijn opgenomen, meer als 4 uren aan telefoon gehangen de laatste dagen vooral wachten, hallucinante gesprekken gehad met personen die iedere keer andere problemen opnoemen en standaard zinnen aframmelen alsof t voorgeprogrammeerde zombies zijn. Te belachelijk voor woorden..... wat best doen???? Ik publiceer dit ook via sociale media, hopelijk schiet er op die manier toch iemand wakker die ons kan helpen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.