Skip to main content
Na 7 weken wekelijks contact met de klantendienst probeer ik het maar eens op deze manier;

- Halverwege december tuttimus klant geworden

- Onterechte factuur gekregen. Bij betwisting gelijk gekregen en retributie beloofd, maar daar valt bij de volgende telefoon alweer niks van terug te vinden

- Tot op heden werkt my proximus nog altijd niet. Gevolg: geen digitale tv op laptop of gsm's, geen controle over verbrui

- Vriendin is pas een 2tal weken geleden eindelijk overgeschakeld met de gsm

- Ondanks wekelijks te bellen (en elke keer een ander antwoord te krijgen) ben ik na 7 weken nog altijd niet overgeschakeld. Elke keer wordt beloofd dat het binnen de 72u zal opgelost zijn. Intussen zit ik dus al bijna 2 maand zonder mobiel internet of bellen.



Concrete vraag: gaat er hier EINDELIJK eens iets aan gedaan worden en wordt er eindelijk eens een deftige compensatie geregeld voor een niet werkend product, of word ik gewoon verder aan het lijntje gehouden?
Goededag,



Kan jij ons een privé bericht verzenden via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=69244? Dan onderzoeken we het graag met jou.



Groetjes,

Lorentz

Reageer