Na 3 weken te wachten en 20 telefoontjes hebben we uiteindelijk eens een afspraak kunnen maken voor een technieker te laten langskomen omdat we zijn verhuisd. Bel je vandaag in de ochtend zeggen ze ja uw afspraak staat vast ze zullen je vandaag bellen als ze vroeger kunnen of niet. In de namiddag nog steeds geen telefoon dus bel je maar zelf en kom je te horen dat er dus helemaal geen afspraak vast staat en je weer een week moet wachten???! Hoe is dit mogelijk???! Moet een mens zich nu echt zo kwaad maken om eens te doen wat jullie JOB is ??? Klanten helpen ?? Je word echter hele tijd van het kastje naar de muur gestuurt en dat is nu wel echt geen klantenservice!!!!
Word eens tijd dat jullie, jullie JOB eens fatsoenlijk uitvoeren. Het is op 3 maanden tijd al de 2de aanvaring die ik heb met jullie!
Bladzijde 1 / 1
Hallo Ilse, onze oprechte verontschuldigingen voor dit ongemak, we trachten dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. Kan je mij via volgende link in een privé bericht je klantnummer of telefoonnummer eens doorsturen? Dan kijken we het werkorder in en kunnen we dit laten escaleren. groeten Geert
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.