Skip to main content
Vraag

MyProximus

  • January 30, 2018
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Al geruime tijd geen werking meer na inlog,steeds foutmelding.
vorige week via FB hulp gevraagd zou in orde komen week later niks in orde?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • January 30, 2018
Zit met hetzelfde over MyProximus op mijn IphoneSE. Zelfs privebericht gestuurd op een forumtopic. Tot op dit moment geen reactie en we zijn al vele dagen verder.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 1, 2018
Hallo,

kan je mij je proximusklanten nr doorgeven via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • February 1, 2018
Hallo,

kan je mij je proximusklanten nr doorgeven via deze privé link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik kijk dit na

Groeten, Aw


Verstuurd.