Ik probeer sinds enkele dagen een Proximus-abonnement met IPhone X 64GB te bestellen, maar ik als ik de optie kies om mijn huidige telefoonnummer te behouden, kan ik in de drop down-lijst niet Proximus selecteren hoewel er expliciet bij de aanbieding vermeld staat dat ze ook geldig is voor Proximus-klanten...
Bladzijde 1 / 1
Hallo Kristel82,
indien je werkgever je dat toelaat om je huidige gsm abonnement om te zetten naar een prepaid (pay&go) dan is het wel mogelijk om dan met je prepaid nr ( met nummerbehoud) voor een nieuw gsm abonnement gecombineerd met de Iphone X ( 64 gb) in te tekenen. Het omzetten naar prepaid moet je intern via je werkgever aanvragen.
Groeten, Aw
indien je werkgever je dat toelaat om je huidige gsm abonnement om te zetten naar een prepaid (pay&go) dan is het wel mogelijk om dan met je prepaid nr ( met nummerbehoud) voor een nieuw gsm abonnement gecombineerd met de Iphone X ( 64 gb) in te tekenen. Het omzetten naar prepaid moet je intern via je werkgever aanvragen.
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.