Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
beste de proximus tv app werkt niet meer op mijn laptop alhoewel die geactiveerd is maar krijg steeds de melding dat ik via my proximus moet nagaan of deze geactiveerd is maar werkt sedert maandag niet meer , ik heb er al voor gebeld maar tot sedert nu geen enkel resultaat
Mijn proximus tv app werkt niet. Zowel niet op mijn ipad en niet op mijn iphone8? Komt steeds terug op inlogpagina. Kunnen jullie dit eens nakijken? Mvg Jeroen Boonen
Naast mijn basis e-mailadres in "@skynet.be" heb ik nog 3 aliassen in "@skynet" en 1 in "@proximus" dus 1 basis mailbox en 4 aliassen. Sinds de nieuwe website MyProximus slaag ik er niet meer in toegang om te krijgen tot deze alias-mailboxen noch om ze te openen noch om ze te lezen . Het basis emailadres is geen probleem. Alle mailboxen kan ik ook normaal gebruiken als ik rechtstreeks inlog via "skynet" en niet langs de website MyProximus ga. Als ik inlog op de website MyProximus ,dan naar proximus mail ga, dan naar" kies een andere mailbox" , dan verschijnen alle mailboxen en kan ik er een alias selecteren, maar als ik dan op "mails lezen" druk , krijg ik alle mails van mijn basismailbox te lezen en niet deze van de geselecteerde mailbox. Alhoewel alle alias-mailboxen zijn opgeslagen in myProximus en daar ook genoteerd staan als "contacten" kan ik deze niet meer lezen bij het inloggen via MyProximus . Ik kan hier wel e-mails versturen, maar heb er nadien geen toegang toe. Bij
Naast mijn basis e-mailadres in "@skynet.be" heb ik nog 3 aliassen in "@skynet" en 1 in "@proximus" dus 1 basis mailbox en 4 aliassen. Sinds de nieuwe website MyProximus slaag ik er niet meer in toegang om te krijgen tot deze alias-mailboxen noch om ze te openen noch om ze te lezen . Het basis emailadres is geen probleem. Alle mailboxen kan ik ook normaal gebruiken als ik rechtstreeks inlog via "skynet" en niet langs de website MyProximus ga. Als ik inlog op de website MyProximus ,dan naar proximus mail ga, dan naar" kies een andere mailbox" , dan verschijnen alle mailboxen en kan ik er een alias selecteren, maar als ik dan op "mails lezen" druk , krijg ik alle mails van mijn basismailbox te lezen en niet deze van de geselecteerde mailbox. Alhoewel alle alias-mailboxen zijn opgeslagen in myProximus en daar ook genoteerd staan als "contacten" kan ik deze niet meer lezen bij het inloggen via MyProximus . Ik kan hier wel e-mails versturen, maar heb er nadien geen toegang toe. B
Ik kan geen verbinding maken met mijn decoder V6. Ik heb al een nieuw exemplaar ontvangen maar deze geeft dezelfde fout. Decoder gereset, modem gereset, kabels vervangen, ik weet echt het probleem niet. Ik merk wel dat de controlelampjes van de ethernet poort achteraan niet branden.
Hallo iedereen, ik ben Briti en heb een vraag, ik werk met Incredimail en op 26 januari neem ik nog een backup van onze email accounts, dit omdat ik de indruk had dat de pc niet correct werkte. Na een "opkuis" van de pc, herinstalleer ik terug mijn Incredimail en hij zette dan automatisch alle skynet accounts er terug in, dan installeer ik de de eerder gemaakte backup (backup progr van Incredimail) en wat bleek, niets, maar dan ook niets stond er terug! de aangemaakte mappen van 3 jaar van mijn werk "foetchi", alle belangrijke privémails "ook foetchi"!! nu ik heb dit in het verleden al heel dikwijls gedaan en het werkte altijd correct, alle backups staan netjes op m'n pc, dus ik gaan zoeken aan wat dit kon en kan liggen, telkens ik iets moet instellen waar ik niet veel van ken, neem ik voor alle zekerheid een printscreen, ik vergeleek die printscreens van eerdere instellingen met de huidige instellingen en vroeger (dus voor 26 jan) stond dit in een POP account... nu is dat een IMAP acc
Ik probeer een film te kijken op netflix en ik krijg steeds de melding dat de film of serie niet afgespeelt kan worden omdat ik een proxy gebruik. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven?
Vanaf april kunnen Telenet-klanten in heel Europa tv kijken. Wanneer volgt Proximus?
Hallo. Sinds gisteren overgestapt van MV naar Proximus. Maar tot op heden, 12h later, is mijn simkaart nog steeds niet geactiveerd. In de winkel vertelden ze mij nochtans dat dit niet meer dan 2h in beslag zou nemen. Nog iemand met het hetzelfde probleem in het verleden?
Sinds men op twitter en op de chat men mij niet echt willen helpen zal ik het hier maar eens proberen... Ik heb via de technische dienst mijn limiet van mijn M-pay naar 100 euro gezet om dat ik al aan mijn limiet van 50 euro zit deze maand. Nu als ik in app iets probeer te kopen krijg ik nog steeds het bericht dat ik dat niet kan aankopen omdat ik aan mijn limiet zit. Ik heb al mijn gsm opgestart, maar nog steeds krijg ik hetzelfde bericht. Als iemand me zou kunnen helpen is dat zeer geapprecieerd sinds ik na 4 dagen een beetje gefrustreerd begin te worden. Mvg, AG
Beste, Mails zijn weg bij een vriend waar we zijn Outlook hebben veranderd van POP3 naar IMAP. Al zijn mails zijn weg. Hoe kan ik deze recupereren? Alsook mails sturen naar zijn eigen mailadres komen niet toe maar staan wel in verzonden berichten. Alvast bedankt voor uw hulp.
Beste Ik heb onlangs contact opgenomen via een algemeen nummer van proximus om een M2M simkaart aan te vragen. Ik heb een bestelbon ontvangen maar daar staan zoveel dingen op, dat ik niet weet, wat ik nodig heb. Even het doel schetsen: wij werken met een Trimble GEO 6000 GPS, met decimeter nauwkeurigheid. Dat wil zeggen dat dit toestel een locatie tot op 10cm nauwkeurig kan bepalen. MAAR dat kan enkel indien het toestel naast met Russische en Chinese satellieten, ook verbinding kan maken met 'grondstations' die over heel Vlaanderen verspreid staan. Het verbinden met zo'n grondstation gebeurt via zo'n M2M abonnement/SIM kaart...aldus de verkoper van de GPS. Wij hebben dus 1 SIMkaart nodig en een weinig dataverbruik. Kan me iemand op weg helpen, met wat ik precies moet bestellen? Op de bestelbon lees ik 'Onboarding Fee', 'New APN creation', API setup...dit is niet enkel chinees voor mij, maar ook erg duur (lijkt me). Alvast bedankt voor de hulp.
Ik zou graag na 1 maand dat ik contact met klantendienst probeer te nemen e-mails /bellen/ zelf gaan naar shop er niemand een degelijke antwoord geeft op mijn vraag! Factuur fout ik wil een gedetailleerde factuur voor dat ik deze betaal
Kan ik gratis een telefoonnummer traceren
Ik probeer al de hele voormiddag naar 'mijn producten' op de Proximus site te gaan, maar ik krijg steeds de melding dat er een technisch probleem is en dat ik binnen enkele minuten opnieuw moet proberen... Hoe los ik dit op?
beste, een week geleden bestelde ik het Mobile Externder Coverage tool à 4,3€/maand. Vandaag kreeg ik via automatische mail v PROXIMUS dat deze door BPOST zal worden geleverd in februari 2019!!! Ik heb intussen 6 keer gebeld naar 0800/22 500. iedereen stuurt me v kastje naar de muur en mijn geduld is bijna op
Het zou niet mogen. Maar het is toch zo gebeurd. En ik ben er niet gelukkig over. Ik bel naar PX via 0800 en meld een defect aan de decoder. De medewerker zegt dat verzenden via Bpost niet kan. Ik dring er op aan dat hij deze informatie controleert. Blijkt dat Bpost wel samenwerkt met Proximus. Medewerker maakt dossier op. Ik krijg telefonisch een code om mijn decoder te volgen. Er zou ook een mail volgen. Decoder zou op maandag geleverd worden. Verder: geen uitleg. Alles staat in de mail. Helaas komt de mail er niet. Ik bel naar veel later dezelfde dag naar PX en men vindt niets terug over het vervangen van mijn defecte decoder. Men maakt dit in orde. Dezelfde uitleg: Bpost levert maandag de decoder. Ik moet thuis zijn. Er is géén code en ik kan het pakje NIET volgen op Bpost. Er volgt 1 mail. Uw decoder zal ' dinsdag ' geleverd worden. Plus een verwarrende info over Familus en bijkomende huur op decoder. ( Medewerker gaf mij daar in achteraf gelijk da
Hoi. Online kan je een email zenden. Daarvan krijg je een dossiernummer. Nu keek ik en blijkt een klacht afgesloten. "We informeren u bij deze dat uw klacht afgesloten werd. U zal in de komende dagen meer informatie ontvangen via brief of e-mail. Indien u geen informatie ontvangt binnen de 3 dagen, kan u ons steeds bellen op 0800/22.800. Met vriendelijke groeten, Uw klantendienst" Helaas bleek al eerder dat er géén informatie kwam, niet per post, niet telefonisch en niet per mail. Middels zijn de meeste klachten wel opgelost maar wil men er aub op toezien dat de klant sowieso een email ontvangt. Met vermelding van reden van sluiten klacht/probleem/andere en aangereikte oplossing ? Vaak blijkt dat niet te gebeuren.
leuk dat je een kleine attentie mag ontvangen op je verjaardag... alleen spijtig dat het (weeral) iets is dat niet deftig werkt...
Hallo ik ben verhuisd en ze hebben nu mijn installatie gedaan maar inloggen op Proximus tv app lukt niet, daarvoor lukte het wel bij mijn vorig adres
Mooi. Een nieuwe decoder. Je volgt de richtlijnen. Je wil deze activeren. En... je afstandsbediening doet het niet. Je belt tijdens de procedure dan naar PX en daar krijg je een code die de afstandsbediening deblokkeert. So far so good. Volume werkt niet. Opnieuw bellen naar PX. Ik krijg een totaal ander code die ik moet intoetsen en het werkt. Allemaal goed. Maar: Kan men geen pagina maken waar deze fouten uitgelegd staan met daarbij de codes die men kan intoetsen ? Het zou toch handig zijn moest iedere gebruiker van PX aan heuse handleiding hebben met de vermelding van deze codes. - minder werk voor Px - minder stress voor Px en de klant Iedereen tevreden.
Ik merk dat er elke maand gefactureerd wordt voor gesprekken naar het number 090022300 . Telkens een 50 seconden . Ik bel nochtans niet naar dit nummer
Support medewerker vroeg mijn gsm nummer om alles na te zien. Nu krijgen we geen enkele info meer . Kan dat ?
1. Probleem gemeld : voor Pay&Go simkaart op my proximus kan wel saldo uitlezen, maar geen gegevens voor oproep- en herlaadgeschiedenis. 2.Dit probleem is niet nieuw, in juli 2017 werd dit door mij aangehaald en kreeg finaal reactie ( na vele stappen te hebben doorlopen ). Reactie die je hier op het forum onder een topic van mij ook kan lezen. 3. Wouter M van support reageerde kort op mijn probleem, hij heeft print screens kunnen uitlezen en kreeg op zijn vraag, via een privébericht ook mijn GSM nummer om dit na te zien. ==> Waarom komt er nu geen reactie meer? Waarom geen info ? Ik kan leven met de vermelding dat het uitgezocht wordt en dat men zeker zal reageren ... maar geen reactie ... radiostilte ... is niet te aanvaarden . Graag status van dit nazicht . Ro
Onder mijn topic : MYPROXIMUS GSM STATUS RAADPLEGEN" gaf ik aan dat ik na maanden ... nog steeds mijn oproep en herlaadgeschiedenis niet kan raadplegen . Dit voor een pay and go abonnement. Verschillende personen van support reageren hierop. Ik ben op het einde blijven doorvragen naar een ticket, zodat ik weet dat mijn vraag in behandeling is en dat was ook door jullie zo aangegeven. Een technisch probleem dient met een ticket geregistreerd te worden. De laatste op het forum was Jan De - support , die reageerde . Hij stelde dat de "bestelling" in de systemen gezet was, dat de verschillende systemen op mekaar dienden afgestemd te worden en dat dat tijd vroeg. Geduld moest ik hebben. " Bestelling" en " tijd " ... dit om een ticket voor een probleem aan te maken ??? Vandaag kreeg ik ook via een privébericht van Wouter - support, de vraag om mij "beheerder " te maken op mijn account, omdat dit niet het geval was. Dit kan ik niet omdat het een payandgo account is ( dat staat zo duidelij
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.