Sinds men op twitter en op de chat men mij niet echt willen helpen zal ik het hier maar eens proberen...
Ik heb via de technische dienst mijn limiet van mijn M-pay naar 100 euro gezet om dat ik al aan mijn limiet van 50 euro zit deze maand. Nu als ik in app iets probeer te kopen krijg ik nog steeds het bericht dat ik dat niet kan aankopen omdat ik aan mijn limiet zit.
Ik heb al mijn gsm opgestart, maar nog steeds krijg ik hetzelfde bericht.
Als iemand me zou kunnen helpen is dat zeer geapprecieerd sinds ik na 4 dagen een beetje gefrustreerd begin te worden.
Mvg,
AG
Antwoord
M-pay
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.