Beantwoord

[CLOSED] Vraag aan Thomas P en Wim - Community managers

  • 6 February 2018
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 687 reacties
Onder mijn topic : MYPROXIMUS GSM STATUS RAADPLEGEN" gaf ik aan dat ik na maanden ... nog steeds mijn oproep en herlaadgeschiedenis niet kan raadplegen . Dit voor een pay and go abonnement.
Verschillende personen van support reageren hierop.
Ik ben op het einde blijven doorvragen naar een ticket, zodat ik weet dat mijn vraag in behandeling is en dat was ook door jullie zo aangegeven. Een technisch probleem dient met een ticket geregistreerd te worden.
De laatste op het forum was Jan De - support , die reageerde . Hij stelde dat de "bestelling" in de systemen gezet was, dat de verschillende systemen op mekaar dienden afgestemd te worden en dat dat tijd vroeg. Geduld moest ik hebben. " Bestelling" en " tijd " ... dit om een ticket voor een probleem aan te maken ???
Vandaag kreeg ik ook via een privébericht van Wouter - support, de vraag om mij "beheerder " te maken op mijn account, omdat dit niet het geval was. Dit kan ik niet omdat het een payandgo account is ( dat staat zo duidelijk in de omschrijving van beheerder vermeld op de site ).

Kunnen jullie nazien wat hier gaande is ?
1. Mijn probleem is duidelijk weergegeven/
2. Dit is niet nieuw, vermits in juli 2017 dit probleem ook gesteld werd, en er diende gewacht te worden op een nieuwe softwarerelease.
3. Nu ettelijke maanden later, is het nog niet opgelost.
4. Een ticket aanmaken voor het probleem kan toch geen probleem van "bestelling" zijn, zoals JanDe dat stelt.
5. Print screens zijn in de topic weergegeven, over wat het probleem is, maar ik ben bereid om alsnog meer info te geven ( alhoewel het probleem duidelijk is ).

==> Kan ik nu eindelijk een ticketnummer krijgen, zodat ik weet dat er een registratie is van het technisch probleem en dat het behandeld wordt.

Ro
icon

Beste antwoord door ThomasP 7 February 2018, 09:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Ik had toch graag info van jullie gekregen, of ten minste het ticket nummer waarmee mijn technische vraag in behandeling is.

Spijtig dat ik zo moet blijven aandringen.


Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ro, ik ga dit topic sluiten om verschillende parallel topics te vermijden. Ik bekijk je vraag via de andere bestaande topic.